הקורס מעניק
כלים המשמשים את אנשי השיווק, מנהלי דיגיטלי ומנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, לצורך ניהול ערוצי המדיה השונים, קידום אישי וקידום העסקים. תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של האוניברסיטה הפתוחה, ותרגול של הפונקציות והכלים הרלוונטיים בהקמת קמפיינים, ביצוע ואופטימיזציה, כמו גם ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. מקום הלימודיםתל אביב או קורס אינטרנטי. מתכונת הקורס120 שעות לימוד אקדמיות, 25 מפגשים במשך כ- 4 חודשים.קהל יעדהמעוניינים להשתלב בשוק התעסוקה כמנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי, מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית או מנהלי קמפיינים דיגיטליים. כמו כן, מיועד הקורס לבעלי עסקים קטנים המעוניינים לקדם את העסק במדיה הדיגיטלית. תנאי קבלהריאיון אישי ומילוי שאלון קצר, שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית, שליטה טובה באנגלית. הסמכהתעודה מטעם בית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה.
נושאי הלימוד
- ניהול קמפיינים
google adwords
- הזירה החברתית - ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק
- הקמת דפי נחיתה
- אסטרטגיה שיווקית
- הפרסום האינטראקטיבי
- ניהול קהילה ומותג באמצעות אינסטגראם
- קידום שיווקי באמצעות
YOUTUBE
- מדידה וקידום שיווקי –
google analitics
- קריאייטיב וכתיבה שיווקית
- ניהול מועדוני לקוחות: עבודה עם מערכות דיוור אלקטרוניות
הסילבוס של שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!