הקורס מעניק יכולות וארגז כלים לכתיבה עיתונאית וכתיבה לניו-מדיה, רשתות
חברתיות, בלוגים וכתיבה שיווקית-עסקית, תוך הבנת עולם התקשורת האינטרנטי
והחשיבה העיתונאית. חלקו השני של הקורס יתמקד ביחסי ציבור באמצעות כתיבת תכנים אפקטיביים.
בתכנית ישולבו מרצה/ים אורח/ים בכירים מעולם התקשורת הכללי והחרדי.
הקורס יחל ביום חמישי, ה- 2.11.2017הלימודים מקנים כרטיס סטודנט.
מקום הלימודיםירושלים
מתכונת הקורס12 מפגשים, בני 5 שעות אקדמיות כל אחד, ובסך הכל 60שעות לימוד.
המפגשים יתקיימו בימי חמישי בין השעות 13:00-09:00.
עלות הקורס4,300 ₪.
ניתן לחלק ולפרוס לתשלומים.
תוכנית הלימודהסטודנטים ירכשו כלים עיוניים ומעשיים, תוך הגשת תרגילים, ניתוח וביקורת עבודות.
נושאי הלימוד המרכזיים - כתיבה עיתונאית וניו-מדיה:
-מבוא לעיתונות בניו-מדיה
-כללי הכתיבה הנכונה
-חשיבה עיתונאית: תחקיר, איסוף ומקורות המידע
-כתיבה אישית - מאמר אישי, דעות, ביקורת ופרשנות בתקשורת הדיגיטלית
-כתיבה מגזינית
-כתיבה לאינטרנט
-עקרונות הכתיבה השיווקית באינטרנט כתיבה לניו מדיה
-פתיחת דף עיסקי ברשתות חברתיות –פייסבוק וטוויטר, בלוגים
נושאי הלימוד המרכזיים - יח"צ באמצעות כתיבה:
-מהם יחסי ציבור, מה הופך אירוע ל"אייטם" – זיהוי הסיפור הנכון לתקשורת
-יחסי ציבור בעידן הדיגיטלי - לג'נגל בין אמצעי מדיה חדשים וישנים
-בניית אסטרטגיה - תוכנית יחסי ציבור המיועדת לניו מדיה "הרעיון הגדול"
-מהו "מגרש המשחקים" לבניית קמפיין דיגיטלי?
-ארגז הכלים הטקטי לעבודת יחסי הציבור וטיפול במשברים, מהודעה לעיתונות, דרך פוסט, דרך טוויטר - איך עושים את זה נכון?
-תוכן שיווקי ומאמרים מקודמים – מתי, מה ואיך כותבים נכון?
הסמכה- תעודה של חשיפה, בית הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.