אנשי תמיכה טכנית בארגון נדרשים לפתרון עצמאי של תקלות בשטח, בדרך כלל במערכות הפעלה של מיקרוסופט. לשם כך עליהם להכיר טווח רחב של חומרה, מערכות הפעלה, אפליקציות ארגוניות ושרותי ענן אשר מתעדכנים קצב מהיר. מטרת קורס זה היא לענות על הדרישות המקצועיות בשוק, תוך דגש הכרת החומרה, מערכות ההפעלה, שרותי ענן, התקנה וקונפיגורציות רשת ובליווי תרגול רב להקניית מיומנות התמודדות עם תקלות אמיתיות. תקלות קורות הן בצד החומרה והן במערכת ההפעלה. המסלול עוסק באיתור יעיל של מקורות הבעיה, מציאת פתרון מהיר, ובקיאות בהגדרות במורכבות ברמת המשתמש, ובסביבה מגוונת הכוללת את מערכות ההפעלה העדכניות ביותר.
המכללה מתחייבת לעבודה עבור הבוגרים שיעמדו בתנאי הקורס.
מקום הלימודים
ירושלים.
מתכונת הקורס
380 שעות לימוד (310 שעות לימוד פרונטלי + 70 שעות עבודה עצמאית).
קהל היעד
משתמשי קצה בעלי חוש טכני והיכרות בסיסית עם מערכת ההפעלה, המעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולהיכנס לעולם המחשוב.
הקורס מוכר לתשלום באמצעות פקדון החיילים המשוחררים.
תנאי קבלה
ראיון אישי, ייעוץ להכוונה מקצועית, מבחן כניסה באנגלית טכנית בסיסית.
הסמכה
הסמכת Microsoft Certified Solutions Associate - MCSA בכפוף לבחינות חיצוניות הנערכות אונליין מול מרכז הבחינות של מיקרוסופט באנגליה.
נושאי הלימוד
- מונחי יסוד ועולם המחשוב
- רשתות תקשורת
- עבודה בסביבה הווירטואלית
- תמיכה ותחזוקה של Windows 8.1 ותמיכה בסביבה הארגונית
- התקנה והגדרת Windows 10, הפצה וניהול בסביבה ארגונית, תמיכה ופתרון תקלות
- Windows 2012R2
- תמיכה וניהול
- אופיס 2013 ושירותי ענן 365
- תמיכה ופתרון תקלות בהתחברות מרחוק לארגון
- Windows Server 2012 - מערכת השרת, Help Desk בסביבתו וסביבת הדומיין
- ידע יישומי בנושאי רשתות וניהולן