מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

חדש

ייחודה של המגמה הוא ברמת הרצינות וההיצמדות לדרך היוגה הקלאסית מתוך התבססות והיכרות עם כתבי ההאתא-יוגה העתיקים. בוגר המגמה הינו איש מקצוע בעל רמת ידע ומיומנות בתחום היוגה המאפשרים לו ללמד יוגה בקבוצה או באופן פרטני.בשנה השנייה יוקדש זמן לסוגיות של אתיקה בהוראת יוגה, קשרי מורה –סטודנט , וסטאז' ,בוגר המגמה הינו איש מקצוע בעל רמת ידע ומיומנות בתחום היוגה המאפשרים לו ללמד יוגה בקבוצה או באופן פרטני. העמקת הידע וההכרות עם  עולם היוגה: הפילוסופיה של היוגה, היסטוריה, לימוד אסאנות, פרנהימה  תרגול נשימה טכניקות נשימה, ריכוז ומדיטציה, והקניית יכולות  דידקטיות להעביר את אלו לסטודנטים.

 

מקום הלימודים

עכו

 

מתכונת הקורס

200 ש"ל. מנחה: הגב' אסתי אור ים

 

קהל היעד

המעוניינים להעמיק ולבסס את הידע והתרגול בדרך היוגה תוך רכישת מיומנויות ללימוד וחשיפת היוגה לאחרים

 

תנאי קבלה

ניסיון קודם בתרגול יוגה – הכרחי. ראיון קבלה עם רכז המגמה. שליטה בסיסית בשפה האנגלית – חובה.

 

הסמכה

תעודת מדריך / מורה ליוגה של המרכז ללימודי רפואה משלימה, המוכרת ע"י ארגון מורי היוגה בישראל.

 

נושאי הלימוד

יוגה תרגול ודידקטיקה

במסגרת קורס זה ילמדו יסודות התרגול, תוך דגש על הבנה של הקשר תנוחה-נשימה-תנועה באופן המאפשר שכלול של הגוף בדרך ללימוד יסודי ומעמיק של תנוחות היוגה (asana) תוך מתן דגש לאופן הוראתן לסטודנטים. לימוד הדרגתי של תרגילי הנשימה הבסיסיים (pranayama) ולימוד הדרגתי של הנעילות (bandha) קורס זה יבסס ויעמיק את רמת התרגול והידע של התלמיד, תוך הקניית כלים להוראה ולעבודה עם קבוצות.

היסטורית היוגה, מבוא לפילוסופיה, מושגי יסוד בפילוסופיה

במסגרת קורס זה יחשף התלמיד למושגי יסוד בפילוסופיית היוגה, תוך הכרות עם כתבי ההאתא – יוגה הקלאסיים. קורס זה מאפשר לתלמיד להכיר וללמוד את הצד "התיאורטי" של היוגה אשר הינו שלב הכרחי וחשוב בדרך להתבססות והעמקת התרגול וההוראה. העקרונות יודגמו וייושמו בתוך תרגול היוגה כדי לחוותם באופן חי ככל האפשר, בדרך של חקירה אישית. 

יוגה תרגול ודידקטיקה

בקורס זה נרחיב ונעמיק את כל אשר נלמד בשנה א', כולל הכרות עם מערכות הגוף השונות המשתתפות בתרגול ומושפעות ממנו. תוך מתן דגש על דרכי ההוראה, בניית מערכי שעור בהתאמה לרמת הקבוצה וצרכיה. עבודה עם סטודנטים מתחילים וכו', על מנת להפנים ולבסס ידע זה, יתנסה הסטודנט בשנה זו בהנחיית קבוצות והעברת שעורים במסגרת הקורס תוך קבלת משוב מהמרצה והסטודנטים

טכניקות ריכוז ומדיטציה

במפגשים אלה ייחשף הסטודנט לטכניקות הריכוז הבסיסיות של היוגה כהכנה וכבסיס להתבוננות פנימית (מדיטציה). עיון בכתבים, אמירות וציטוטים של מורים מאסכולות שונות (יוגה, זן, טאו וכו') יעוררו את ההשראה הנחוצה ויאפשרו להעמיק ולבסס את השקט הנחוץ להתבוננות זו.
מורים ליוגה

חדש
  • סניף עכו

הסילבוס של מורים ליוגה טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!