אתר קורסים / ספורט, התעמלות ותנועה / קורס מדריכי יוגה / יוגה נשית, יוגה לפריון, יוגה להריון

יוגה נשית, יוגה לפריון, יוגה להריון

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
מנחה:סמדר שרף

היוגה היא תורה בת אלפי שנים, שהתפתחה מתוך קשב לאדם, לטבע שסביבו, למערכות יחסים ולחיים בכללותם. ביוגה אנחנו בקשר עםהפן המנטאלי והפיזי, השזורים זה בזה ומשפיעים אחד על השני.
הווייתן וגופן של נשים שונה מזו של גברים ולכן הן זקוקות לעבודה ממקום שונה. מירה ארצי פדן פיתחה את שיטת התרגול "יוגה נשית ", המשלבת בין מסורת היוגה, לביןדרך הפעולה הייחודית של גוף האישה ומותאמתלמחזוריות חיי האישה ולשינויים המתחוללים בגופה בתקופות השונות בחייה: מחזור חודשי, פריון, הריון, לידה, אחרי לידה, גיל המעבר ועוד.

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

יוגה נשית:
היוגה הנשית מציעה לךפסק זמן ממרוץ החיים התובעני ומעניקה לך הזדמנותלשפר את איכות חייך ולהקל על תסמינים שונים המלווים אותך בחיי היומיום.
התרגול מתמקד בתנוחות ובנשימות אשר עוזרות להסדיר את הפעילות ההורמונאלית ובעבודת עומק על אזור רצפת האגן, האוגר מידע משמעותי על חייך, גופך ונפשך.

ימי ראשון: 20:15-21:30 וימי שישי 08:15-21:30




יוגה לפריון:
מפחיתה את רמת המתח בגופך
ומאפשרת לך לגלות את הכוחות שבך, לנשום נשימה נכונה ומלאה, להירגע,לחזק ולהמריץ את האיברים הנשיים הפנימיים ולשפר את תפקודם , לקראת ההיריון המיוחל.
ביוגה לפריון את לומדת לתרגלבהתאם למצבך ההורמונאלי ומקבלת כלים לחיי היום יום: תרגול לחיזוק הביוץ, תרגול לקראת הפריה או הזרעה, תרגול לקראת ימי הווסת, קבלת הווסת והכנת הגוף למחזור חדש, עם כל האפשרויות הקיימות בו.

ימי ראשון: 20:15-21:30 וימי שישי 08:15-21:30

יוגה לנשים בהריון:
במהלך חודשי הריונך, עובר גופך שינויים משמעותיים ודינמיים ברמה הפיזית והרגשית.
בתקופה זו את עשויה לסבול מבעיות שונות הנובעות מההיריון עצמו, כמו כאבי גב, צוואר, בעיות עיכול, מגבלות בתנועה, אי נוחות במערכות שונות של הגוף, מצבי רוח, בצקות.
בשיעורי היוגה נתרגל תוך התמקדות בשלבי ההריון, בפתרון ובהקלת התסמינים השונים, ובהכנת הגוף ללידה פעילה וזורמת. ידוע כי נשים המתרגלות יוגה באופן שוטף זוכות לחוות לידות זורמות יותר ואף קלות יותר
.

ימי ראשון: 18:45-20:00

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!