מכלול המערכות השיווקיות במשק התחרותי והמודרני מקיפות מחלקות מכירות, הפצה, תקשורת ועוד. תכנית לימודים מקיפה זו מקנה ידע תיאורטי ומעשי המאפשר לנתח את התחרות בענף, לבצע מחקרי שוק לקביעת אסטרטגיות שיווקיות, ולפתח תמהיל שיווקי פרטני ואופטימלי להשגת יעדי הפירמה. בוגרי המחלקה מוכשרים לעסוק במגוון רחב של תחומים, וביניהם תכנון ותפעול מערכות ייצור ושירותים, תכנון, תקצוב ובקרת פרויקטים, מחקר ושדרוג שיטות עבודה ובקרתן, תכנון ופיקוח על תהליכי ייצור, ניהול מערכות מלאי, תכן ויישום מערכי מפעל ומערכות מידע ארגוניות, תחנות עבודה ואזורי ייצור, אחסנה ושינוע, ניהול ואבטחת איכות לרבות קיום מבדקים וקביעת נהלים, ביצוע ניתוחים כלכליים, בניית תמהיל ואסטרטגיית שיווק בגיבוי מחקר שווקים והתנהגות צרכנים.
מקום הלימודיםכרמיאל.
מתכונת הקורס2,176 ש"ל, שנתיים במסלול בוקר או שלוש שנים במסלול ערב ובוקר שישי כולל סמסטר קיץ.
קהל היעד100% אחוז מימון שכר לימוד לחיילים משוחררים ע"י ובהתאם להגדרת האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון.
תנאי קבלהבגרות מלאה, או עם ציונים חיוביים בהבעה עברית, מתמטיקה ואנגלית 3 יח"ל, או סיום מכינה להנדסאים.
הסמכהדיפלומת הנדסאי תעשייה וניהול מטעם המכון להכשרה טכנולוגית במשרד הכלכלה.
נושאי הלימוד- כלכלה תעשייתית
- ניהול הייצור
- תמהיל השיווק
- סטטיסטיקה והסתברות
- התנהגות צרכנים ומחקרי שוק
- סחר בינלאומי
- יישומי גיליונות אלקטרונים
- תוכנת MS-Project