ניהול פרסום ושיווק

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

שיווק הוא גורם מכריע בארגונים בתחום האסטרטגי והתפעולי ולכם נמצא בלב הפעילות הכלכלית. זהו תחום דינאמי, תחרותי ויצירתי. תחת המטרייה הרחבה של תחום השיווק ניתן למצוא פונקציות רבות כמו פרסום, יח"צ, קידום מכירות, שיווק ישיר, איסוף מידע, ניתוח שוק ועוד. תמהיל נכון של כל אלו, תוך הגדרה נאותה של המטרות הארגוניות, יסייע רבות להצלחת הארגון ולהיותו מוביל שוק. שיווק נכון הוא סוד ההצלחה המסחרית, תכנית לימודים חדשנית זו  משלבת גם פרקטיקה וגם לימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. מטרתה היא הקניית ידע מעשי ושימוש באמצעי השיווק והפרסום השונים, חשיפת הסטודנטים להיבטים השונים של המערכת השיווקית, ולימוד הכנת תכנית שיווקית.

 

מקום הלימודים

רמת גן

 

מתכונת הקורס

218 ש"ל, פעם בשבוע במשך שני סמסטרים (כ- 10 חודשים), בשעות 21:00 – 17:30

 

קהל היעד

סטודנטים הלומדים לקראת תוארB.A. של האוניברסיטה הפתוחה והמעוניינים לשלב התמחות מעשית בשיווק ופרסום, מועמדים המעוניינים לעסוק בשיווק ובמכירות, ועובדים בשיווק המעוניינים להעמיק את ידיעותיהם בתחום.

 

תנאי קבלה

ראיון אישי, בעלי תעודת בגרות ישראלית מלאה, בעלי תעודה שוות ערך לתעודת בגרות ישראלית, בעלי תעודת סיום של מכינה אוניברסיטאית. ועדת קבלה לחריגים שאינם עומדים בתנאים אלו.

 

הסמכה

תעודת גמר מטעם מכללת רמת גן, בנקודות זכות שהקורס מקנה ניתן להשתמש רק בחלק מהתוכניות החד-חוגיות והכלליות של תואר B.A  של האוניברסיטה הפתוחה.

 

נושאי הלימוד
- מבוא לשיווק- הכרת התפיסה השיווקית, תמהיל השיווק – הכרת הכלים השונים, כגון:  מדיניות מוצרים, מדיניות מחירים, הפצה, פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ומכירה אישית
- התנהגות צרכנים- המבנה הבסיסי של סוגי התנהגות של צרכנים שונים
- מידע שיווקי ומחקרי שוק- תכנון וביצוע של מחקרי שוק תוך שימוש בתוכנת מחשב ייחודית, שיטות דגימה, שיטות ראיון, עשה ואל תעשה בבניית שאלונים, סוגי שאלות וסוגי שאלונים
- תכנון מערכת הפצה- הפצה עצמאית או באמצעות מפיצים, מבנה מערכת ההפצה, בחירת ערוצי הפצה
- שיווק באינטרנט- הכרת האינטרנט כמדיה פרסומית ושיווקית, חיפוש מידע שיווקי באינטרנט, מתחרים, לקוחות וספקים, שיווק באינטרנט- אתרים, חנויות וקניונים וירטואליים, פרסום ויחסי ציבור באינטרנט
- הכנת תכנית שיווקית- שלבי הכנת תכנית שיווקית, הגדרת המטרות, איסוף מידע שיווקי, ניתוח המצב הקיים, זיהוי וניתוח אסטרטגיות חלופיות, קביעת יעדים והקצאת משאבים
- פרסום- מבוא ועקרונות בפרסום, הגדרת הפרסום, זיהוי קהלי מטרה, המוטיבציה המניעה צרכנים לרכישת מוצרים, שלבים בחשיפה לפרסום, קביעת מטרות ויעדים לתכניות הפרסום, יידוע קהל היעד, שכנוע קהל היעד, רענון הזיכרון לקהל היעד, קביעת המסר הפרסומי, בחירת ערוצי תקשורת, תקשורת בינאישית, תקשורת המונים, החלטה על מדיה, הקצאת תקציב הפרסום, קביעת תמהיל פרסום, מדידת הצלחת מסע פרסום, קמפיין שיווק ופרסום, תכנון של העלות השיווקית ושימוש בכלים שונים של פרסום, הכנת סרטון פרסומת
- מכירות- ניהול אנשי מכירות, גיוס, מיון, הדרכה, תגמול ובקרה, אסטרטגיית מכירות ומבנה כוח מכירות, הכנת תכנית מכירות, מיומנויות מכירה וניהול מו"מ
- שיווק ישיר וקידום מכירות-  מקומו של השיווק בתמהיל השיווק, כלים לשיווק ישיר: דיוור, טלמרקטינג, קטלוגים, תערוכות, בניית אסטרטגיית קידום המכירות, כלי קידום מכירות ללקוחות סופיים ולערוצי הפצה, בקרת השיווק הישיר וקידום המכירות

ניהול פרסום ושיווק

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן

הסילבוס של ניהול פרסום ושיווק טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!