אתר קורסים / מכללת רמת גן

מכללת רמת גן

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן

מכללת רמת גן

מכללת רמת-גן פועלת משנת 1990, והינה אחת המכללות הוותיקות בישראל, והמרכז הגדול ביותר של האוניברסיטה הפתוחה עם 99 מסלולי לימודי ושילובים שונים במסגרת לימודי BA לתואר ראשון. אלפי בוגריה ומוסמכיה השתלבו ומשתלבים במשרות בכירות במשק הישראלי והעולמי. התואר מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בישראל ומאפשר המשך לימודים לתואר שני ושלישי בכל מוסד בארץ ובחו"ל.

במסגרת המכללה מתקיימים לימודים חוץ אקדמיים, והיא מהווה את מרכז הלימוד הגדול והוותיק ביותר בארץ של לימודי התואר הראשון של האוניברסיטה הפתוחה. במכללה לומדים מידי שנה כ- 9000 סטודנטים.קמפוס המכללה רחב הידיים משתרע על פני 41 דונם, נגיש מכל רחבי הארץ, וכולל קפיטריות, מדשאות, אווירה סטודנטיאלית ופעילות חברתית, חניה חינם, מעבדות מחשבים משוכללות כיתות ואולמות הרצאה חדישים.

במכללה יש מערך גדול של יועצים אקדמיים לתואר הראשון ויועצי לימודים לקורסי התעודה – יש לכם דלת פתוחה לבוא להתייעץ ולבנות יחד אתכם את המסלול הנכון והמתאים ביותר- גם מבחינת עיניין אישי וגם מבחינת שעות. כל יועץ מלווה את הסטודנט מרגע הפניה ועד לסיום התואר או הקורס.

לימודי האוניברסיטה הפתוחה במכללת רמת-גן משתלבים בתכנית הלימודים הייחודית שלנו, "תכנית המקפצה" הניתנת ביותר מ-30 קורסים, וכוללת שיעורי תגבור פרונטליים, מכינות טרום לימודיות, מרתונים לחזרה לפני בחינות, מרכז הדרכה בלמידה וגישה ישירה חינם לאתר הבחינותGool . התכנית עוזרת מאוד ותורמת להבנה של החומר, מקלה על המעבר של הקורס ועוזרת לשפר את הציונים משמעותית ולכן שיעורי ההצלחה במבחנים וסיום התואר של הבוגרים שלנו גבוה יותר.
קבלה ללא בגרות ופסיכומטרי - כל אחת ואחד יכולים להתקבל ללימודים לתואר ראשון אצלנו- אנו לא דורשים פסיכומטרי או תעודת בגרות, ומאמינים כי לכולם הזכות לרכוש השכלה גבוהה.

 בזכות כמות הסטודנטים אפשרית אצלנו מערכת שעות גמישה, שיעורי בוקר וערב, והיצע גדול מאוד של קבוצות לימוד לכל קורס. בזכות הגודל והמבחר הסטודנט יכול לעצב את מועדי הלימוד והרכבי מערכת על פי צרכיו ויכולתו, ולשלב את הלימודים יחד עם עבודה במשרה מלאה.
מכללת רמת גן אתר קורסים
 

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!