בעשור האחרון הביא למהפיכה ששינתה את פני העולם. ריבוי הכלים הטכנולוגיים-דיגיטליים וערוצי ההפצה הפכו את כותבי התוכן לאנשי השיווק החדשים, וזאת בשעה שהלקוח חשוף לאלפי מסרים יום-יום, שעה-שעה, כך שהתחרות היא גבוהה ורמת הקשב של הלקוח היא נמוכה. בעולם כזה יש צורך לבלוט, וכשרון כתיבה הוא דבר מתגמל ביותר.
עם זאת, השינויים הללו מחייבים את אנשי התוכן לשנות את הדרך בה הם מתקשרים עם הצרכנים, מניעים אותם לפעולה, השפה בה מדברים איתם, סוגי התכנים, מיקום התכנים ועוד.
קורס זה יעניק לכם כלים להתמודדות עם אתגרי הכתיבה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, תוך היכרות עם כלים וגישות לכתיבה אפקטיבית יותר, ובניית סיפור עסקי היוצר בידול מהמתחרים
.
מקום הלימודים
קורס מקוון.
מתכונת הקורס
18 מפגשים, 72 שעות לימוד.
קהל יעד
הקורס מיועד לבעלי עסקים המעוניינים לשפר את התוצאות של הפרסומים לעסק שלהם, לבעלי תפקידים בארגונים, חברות ועסקים, שתפקידם כולל פרסום, שיווק וכתיבה, או כאלה שמכוונים למשרות מהסוג הזה ומחפשים הבנת עומק בפרסום, לנותני שירותי כתיבה ותוכן מקצועיים, לאלה המעוניינים להשתלב כקופירייטרים או כותבי תוכן במשרדים וסוכנויות פרסום מקצועיות ולכל בעלי כישרון כתיבה טבעי, שמעוניינים לפתח ולשכלל אותו, על מנת להפוך אותו למקצוע.
הסמכה
תעודה מטעם חשיפה, בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל.
נושאי הלימוד
- להיות קופירייטר - תובנה התנהגותית, אמת אוניברסלית, מעגלי האסוציאציה
- סדנת כתיבה - טכניקות לכתיבה בולטת, מעניינת ומרגשת
- צורות פנייה תקשורתית, מבנה המסר האפקטיבי, תכולה ודגשים
- תירגול כתיבת מסרים למטרות שונות, עבור קהלים שונים, בזירות שונות
- סטוריטלינג - הסיפור ככלי עבודה, איך מספרים סיפור כובש ומשכנע
- המותג ככלי עבודה - תפקיד המותג ואישיות המותג
- קונספט קריאטיבי
- תפקיד האסטרטגיה, חשיבה אסטרטגית
- הבריף הפרסומי
- שיח ברשת - יצירת שיח, ניהול שיח, שירות לקוחות/ניהול משברים בשיח ברשת
- פרינט, חוצות – טקסט הוויז'ואל, רדיו – טקסט וסאונד, טלוויזיה – טקסט ותנועה, BTL, גרילה
- אתרים, זירות תוכן רשמיות, דיוורים, סמס ו-IM
- רשתות חברתיות וקהילות
- כתיבת תסריט פרסומי בסיסי, בסיסים להפקה, בסיסים לעריכה
- זירות שונות, מדדים שונים, ואופי שונה של הגשת וידאו ברשת
- התנהלות מול לקוחות וספקים
- תפעול עסק עצמי סביב כתיבה