בעשור האחרון הביא למהפיכה ששינתה את פני העולם. ריבוי הכלים הטכנולוגיים-דיגיטליים וערוצי ההפצה הפכו את כותבי התוכן לאנשי השיווק החדשים, וזאת בשעה שהלקוח חשוף לאלפי מסרים יום-יום, שעה-שעה, כך שהתחרות היא גבוהה ורמת הקשב של הלקוח היא נמוכה. בעולם כזה יש צורך לבלוט, וכשרון כתיבה הוא דבר מתגמל ביותר.
עם זאת, השינויים הללו מחייבים את אנשי התוכן לשנות את הדרך בה הם מתקשרים עם הצרכנים, מניעים אותם לפעולה, השפה בה מדברים איתם, סוגי התכנים, מיקום התכנים ועוד.
קורס זה יעניק לכם כלים להתמודדות עם אתגרי הכתיבה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, תוך היכרות עם כלים וגישות לכתיבה אפקטיבית יותר, ובניית סיפור עסקי היוצר בידול מהמתחרים
.
מקום הלימודים
קורס מקוון.
מתכונת הקורס
11
מפגשים, 33 שעות לימוד אקדמיות.
הסמכה
תעודה מטעם חשיפה, בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל.
נושאי הלימוד
- היכרות עם עולם הדיגיטל
- מרכיבי ה-
storytelling
העסקי
- בריף
- בניית פרסונה
- כתיבה ויצירת תוכן בפייסבוק
- התנהלות בתוך קבוצות וקהילות
- הקמת קהילת פייסבוק
- כלים ליצירת שיח עם העוקבים
- אינסטגרם
- סדנת
canva
- יוטיוב – הרבה מעבר למעצמת וידאו
- לינקדין
- מיילים ודפי נחיתה
- אאוטבריין וטאבולה
- הנעה לפעולה במודעות גוגל
- מיקרו קופי – סוד המילים הקטנות