אתר קורסים / רפואה ובריאות / לימודי וטרינריה / וטרינריה - לימודים בספרד

וטרינריה - לימודים בספרד

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

ספרד הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על סטודנטים בינלאומיים וסטודנטים מישראל. אחת הסיבות הינה מסלולי הלימוד המעניינים לצד אקלים נהדר במהלך השנה. ספרד ידועה בהשכלה גבוהה מעולה לצד איכות חיים נפלאה. קצב החיים הססגוני בשילוב נופים מרהיבים, תרבות שוקקת, מטעמים מצוינים ומגוון מוסדות לימוד, בתי ספר נחשבים ואוניברסיטאות מובילות המציגות מסלולי לימוד מגוונים ברמה גבוהה. ספרד נמצאת רק מרחק 5 שעות טיסה מישראל, הלימודים מוכרים בעולם כולו ומאפשרים לסטודנטים השכלה מצוינת בעלות לימוד סבירה בערים גדולות וביעדים פופולאריים.כדי לעבור את מבחני הכניסה ללימודים בספרד יש לעבור מכינה ללימודים בספרד אשר נבנתה במיוחד ומעניקה ידע בשפה הספרדית ומקיפה תכנים רלוונטיים למבחני הכניסה. בנוסף, מקבלים המועמדים במהלך המכינה הכוונה בבחירת מוסד הלימוד ועזרה ברישום למבחני הכניסה ורישום לאוניברסיטאות.


מקום הלימודים
מדריד, ברצלונה, מלגה, סלמנקה, קורדובה, קאדיז 

מתכונת הקורס

חמש שנים

 

מחיר
1,300 אירו בממוצע לשנת לימודים לתואר ראשון.

 

תנאי קבלה

תעודת בגרות מלאה, ולעבור בהצלחה מבחן קבלה לאוניברסיטה שנקרא סלקטיבידאד המבחן מתקיים בספרד ובשפה הספרדית ובודק מספר נושאים כמו למשל, את הידע בשפה, בהיסטוריה ובאמנות ספרד, שפה אירופאית נוספת ומקצועות נוספים בהתאם למסלול הלימודים הנבחר. שקלול של בחינת הכניסה ותעודת הבגרות יהווה את הממוצע לקבלה לאוניברסיטה. לצורך לימודים לתואר שני בספרד, על המועמד להציג את התעודה הקיימת ולדעת את השפה הספרדית.

 

הסמכה

לימודים בספרד מאפשרים לסטודנטים להשתלב בעבודה לאחר סיום הלימודים, כיוון שהלימודים מוכרים בכל העולם ומבחר אוניברסיטאות ציבוריות בספרד מוכרות על ידי משרד החינוך בישראל. כמו כן יש לבדוק בנפרד מקצועות ספציפיים מול משרד הבריאות על מנת לקבל רישיון עבודה בתחום.  

קמפוס לימודים בחו''ל אתר קורסים

תמונה באתר קורסים
  • סניף לימודים בחו"ל

הסילבוס של וטרינריה - לימודים בספרד טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!