אתר קורסים / תואר אקדמי / B.Des.‎ תואר ראשון בעיצוב / תואר ראשון או שני בתולדות האומנות

תואר ראשון או שני בתולדות האומנות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

מממ

החוג לתולדות האמנות מציע תואר ראשון ושני בתולדות האמנות. בין בוגרי החוג ניתן למנות חוקרים, אוצרים, אוצרים, עיתונאים ומורים מובילים בתחום תולדות האמנות בישראל ובעולם. תוכנית הלימודים מקיפה ומגוונת ובמהלכה תלמדו על האמנות המערבית והמזרחית, אמנות עכשווית והיסטורית, וכן על תאוריות ואידיאולוגיות של האמנות. ניתן לבחור אחד משני מסלולים:

מסלול חד חוגי המאפשר לסטודנטים לרכוש ידע נרחב בהיסטוריה, תאוריה ופרקטיקה של האמנות. הסטודנטים יכולים לבחור להתמחות בתחומים שונים, כגון אמנות עתיקה, אמנות מודרנית, אמנות עכשווית, אמנות ישראלית ועוד.
מסלול דו חוגי המאפשר לסטודנטים לרכוש ידע בתחום האמנות לצד ידע בתחום אחר, כגון ספרות, היסטוריה, פילוסופיה, אדריכלות או משפטים.

בנוסף לשני מסלולי הלימוד האלה, החוג לתולדות האמנות באוניברסיטת תל אביב מציע גם תוכנית בינתחומית, המאפשרת לסטודנטים לרכוש ידע בתחומי אמנות שונים, כגון ציור, פיסול, צילום, וידאו, אדריכלות, פרפורמנס, מחול ותיאטרון, קולנוע, טלוויזיה, מדיה דיגיטלית, מוזיקה וסאונד.
 
 
מקום הלימודים
תל אביב .

מתכונת הקורס
ארבע שנים.
 
קהל יעד
החוג מתאים לסטודנטים עם עניין באמנות, היסטוריה, פילוסופיה, ספרות, אדריכלות או משפטים. החוג מתאים גם לסטודנטים שרוצים לפתח את היצירתיות שלהם, לרכוש מיומנויות מעשיות בעבודה אמנותית, ולהשתלב במגוון תפקידים בתחומי האמנות, התרבות והאקדמיה.
 
תנאי קבלה
בגרות מלאה (4 יח' אנגלית במינימום) ופסיכומטרי בציון מינימום 450. אלה שלא נבחנו בבחינה הפסיכומטרית יכולים להתקבל על סמך בגרות מלאה (4 יח' אנגלית במינימום) בלבד כל עוד הממוצע הכולל של כל הבגרויות הוא 90 מינימום.
 
הסמכה
תואר ראשון או תואר שני בחוג לתולדות האמנות.
 

לימודי תולדות האומנות

מממ
  • סניף תל-אביב

הסילבוס של תואר ראשון או שני בתולדות האומנות טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!