תוכנית עדכנית ללימוד יסודות הכתיבה השיווקית באופן רב-ערוצי, הפיכת רעיון למסר כתוב, תכנון הצגתו, והפיכתו לתוכן שיווקי מעניין ומכירתי. הקורס משלב מספר עולמות תוכן שונים: ניסיון מעשי מהמציאות העסקית והשיווקית, ידע אקדמי בכתיבה, ועקרונות כתיבה ולשון נכונה. במרכז תכנית הלימודים שלושת היסודות של הכתיבה השיווקית: היבטי החשיבה, הכתיבה, והטכני. מטרתו היא הכשרת בעלי התפקידים העושים שימוש בערוצי התקשורת השונים, שיפור מיומנויות הכתיבה, שקידום התדמית העסקית והקניית כלים יישומיים לכתיבה שיווקית נכונה באינטרנט ובמדיות נוספות.
מקום הלימודיםכפר סבא
מתכונת הקורס40 ש"ל כולל פרוייקט גמר, מסלולי בוקר או ערב
קהל היעדארגונים וחברות המעוניינים להכשיר מנהלי שיווק, קופירייטרים, מנהלי תוכן, מנהלי מרקום, מנהלי שירות ומכירות ועורכי תוכן. בעלי עסקים המעוניינים לשפר את התדמית העסקית ולהיחשף לקהל לקוחותיהם באחד מערוצי השיווק המקוונים, מחפשי עבודה המעוניינים לעבוד כעורכי תוכן או כמנהלי תוכן ומעוניינים לשפר את המיומנויות ואת יכולות הכתיבה שלהם ולהשתלב בתחום.
נושאי הלימוד- חשיבה שיווקית
- קהל היעד וזיהוי צרכים
- טכניקות ליצירת עניין
- העברת מסרים באינטרנט
- אומנות בחירת המילים
- דרכי הנעה לפעולה
- נטישת גולשים
- כתיבה במדיות החברתיות
- כתיבת דפי נחיתה