מוסמך בפסיכותרפיה הוליסטית

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

הולו

הפסיכותרפיה ההוליסטית  בשיטת ההולותרפיה משפרת ומרפאה את האדם מבחינה פיזית ונפשית. שיטה זו ידועה כתומכת בתהליכים של העצמה אישית, רוחנית ונשמתית. הלימודים הינם מעמיקים ותוכנית הלימודים נבנתה במטרה לסייע לכם להרחיב את היכולות האישייות לקליטת המציאות והראייה העל חושית.

מטפל  בפסיכותרפיה הוליסטית בשיטת ההולותרפיה הינו אדם בעל תודעה רוחנית מפותחת, רואה רוחי, בעל יכולת לפתוח מרחב אורי של אהבה, הכלה ותמיכה. הולותרפיסט יודע לתת כלים לצמיחה אישית, ולחולל תהליך של ריפוי ושינוי רוחני.
 
מקום הלימודים
תל אביב.
 
מתכונת הקורס
יום מלא בשבוע, למשך שלוש שנים ועוד שנת סטאג' אשר ניתן לשלבה בשנה ג'.
 
תנאי קבלה

  • תעודת בגרות או תעודת השכלה מקבילה
  • ראיון אישי
  • השתתפות בהצלחה בסדנא ממיינת
  • מילוי שאלון בריאות, וטופסי הרשמה
 
קהל יעד
המסלול מיועד לאנשים שאוהבים לחקור, להעמיק ולעזור לאנשים עם כלים חזקים ומוכחים לשינוי תודעתי, ושיפור בריאותי.


הסמכה
תעודת פסיכותרפיסט הוליסטי.בנוסף בסוף כל שנה תקבלו תעודה המעידה של שעות הלימוד שהשתתפתם בהם, ועל תחומי ההכשרה שקיבלתם, כך שאם תבחרו שלא לסיים 3 שנים מלאות, עדיין תקבלו תעודה על כל השלבים שאותם כבר למדתם.
 
נושאי לימוד
  • אנטומיה פיזיולוגיה ופתולוגיה בראייה הוליסטית ובגישת ההולותרפיה
  • פסיכולוגיה ופסיכותרפיה
  • תורת הנפש של ההולותרפיה
  • פיתוח ראייה אנרגטית   H.S.P (High Sense Perception)
  • ריפוי בהילינג
  • פילוסופיה רוחנית של ההולותרפיה
  • כלים טיפוליים
 
הולו
  • סניף תל-אביב

פירוט תוכנית הלימודים
התוכנית בונה תהליך של התפתחות אישית משמעותית, ומקנה ידע מקצועי מעמיק ונרחב. כל תחום ילמד בשלבים ולעומק במשך שלש שנים, ובאופן רוחבי, מתוך הקשר לתחומים האחרים. תחומי הלימוד העיקריים הם:
א. אנטומיה פיזיולוגיה ופתולוגיה בראייה הוליסטית ובגישת ההולותרפיה.
בשיעורים האלו נשלב ידע של הרפואה המערבית עם הראייה ההוליסטית ובגישת ההולתרפיה. נלמד על המערכות השונות של הגוף הנפש והנשמה, בשלשה תחומים: אנטומיה – מבנה הגוף ומערכותיו מבנה הנפש ומערכותיה, ההקשרים ביניהם והשפעת הנשמה עליהם. פיזיולוגיה – תפקוד מערכות הגוף הנפש והנשמה במצב בריא. פתולוגיה – סוגי פתולוגיות/מחלות, ותפקוד הגוף הנפש והנשמה במצבים של חולי.
 
ב. פסיכולוגיה ופסיכותרפיה
ההולתרפיה היא סוג של פסיכותרפיה, בשיעורים האלו נלמד את הרקע ההיסטורי של הפסיכולוגיה, ואת התחומים השונים והבולטים בה. נלמד את העקרונות של הפסיכולוגיה ההתפתחותית, החברתית, הקוגנטיבית והקלינית. בתחום הטיפולי נלמד מהי פסיכותרפיה, ומהי פסיכותרפיה דינמית. נכיר סוגים שונים של טיפול: טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, טיפול בגישה האקזיסטנציאלית, טיפול בגישה ההומניסטית ועוד. נלמד על הפרעות נפוצות, הפרעות אישיות, הפרעות מצב רוח, וננתח מקרים תוך בדיקת היישום הטיפולי של הגישות השונות.
 
ג. תורת הנפש של ההולותרפיה
בשיעורים האלו נלמד מודל חדש לתורת נפש, ונתנסה בכלים ייחודים ליצירת תהליך של ריפוי. נתייחס לאדם כמי שחי בארבעה גופים אנרגטיים ובשבעה מימדי קיום. נקבל כלים לטיפול בדיבור, ונלמד לשנות בשיחה את האנרגיה והתודעה שמחזיקה את המחלה הפיזית או הנפשית. נלמד לפתוח מרחב של הכלה ואהבה, להכניס אנרגיית ריפוי למקומות הפגועים, ומתוך כך לייצר שינוי, שיוביל להחלמה וריפוי.
 
ד. פיתוח ראייה אנרגטית H.S.P (High Sense Perception ).
מרפא בשיטת ההולותרפיה מתבסס על יכולת הראייה העל החושית כדי לראות את האדם, לאבחן ולגלות מה מונע ממנו להיות בריא. בשיעורים אלו נלמד לראות את שדה האנרגיה האנושי. נלמד לראות את הגופים השונים: גוף חומר, גוף נפש, גוף אור ונשמה, ולזהות את ערוצי האנרגיה – המרידיאנים. לשם כך נתרגל שיטות להתמרת התדר האישי והגברתו, נרחיב את התודעה האישית, ונלמד לפתח ראייה רוחית.
 
ה. ריפוי בהילינג
בשיעורים נלמד את העקרונות הבסיסים של הריפוי באמצעות אנרגיה, נלמד על המבנה האנרגטי של גוף האדם, על החסימות שנוצרות בו ועל דרכי פתיחתן. נלמד ונתרגל את עקרונות שיטת הריפוי האנרגטי של ההולותרפיה, ונחווה את התדרים והגופים השונים. בשיעורים נלמד להגביר את הרגישות לשדות האנרגיה בתוכנו ואצל אחרים, ומתוך יכולת לפתוח מרחב אורי מתאים, נוכל להשלים חוסרים באנרגיה של המטופל, להשלים לשנות ולהתמיר מקומות של קושי, ולהוביל לתהליך של החלמה וריפוי.
 
ו. פילוסופיה רוחנית של ההולותרפיה
בשיעורים האלו נלמד גישה טיפולית הרואה את מימוש ייעוד הנשמה ורגש הלב כדבר מרכזי ומהותי בחיינו. הלב הוא המרכז שיודע להבחין בין טוב לרע, בין חושך לאור, ויכול להראות את הדרך הישרה והנכונה בתוך התוהו ובוהו של המציאות. נלמד טכניקה שמלמדת להתרחק מכל מה ששואב אותנו למטה, ומסיט מהדרך לחיים של מימוש עצמי. השיעור מלמד כלי טיפולי משמעותי – את עקרונות התנועה הנכונים בדרך למימוש עצמי והחלמה.
 
ז. כלים טיפוליים
הכלי הטיפולי המרכזי של ההולותרפיה הוא ריפוי בדיבור וריפוי בהיליניג. במהלך שלשת שנות הלימוד נבנה את דמות המרפא, נלמד יחסי מטפל – מטופל, נלמד איך לטפל, ונקבל כלים נוספים כגון: טיפול בתזונה, בפרחי באך, בדמיון מודרך, ברייקי ועוד. תחומים אלו יקנו ללומדים הכשרות נוספות בתחומים השונים.


 

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!