מומחה בכיר לעיסוי רפואי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
מסלול לימוד משולב להקניית כל הטכניקות המקובלות בענף, אשר משתלבות יחדיו לגוף ידע מקיף המקנה מומחיות מקצועית מלאה. במהלך הקורס נלמדים עיסוי לימפטי ידני ועדין, אשר אפקטיבי במיוחד בטיפול בבצקת לימפטית הנוצרת מאי ספיקה של מערכת הלימפה, וכן עיסוי סיני מסורתי שמקורו בתרבות הסינית ונעשה בו שימוש כבר למעלה מ-4000 שנה. חטיבת לימוד נוספת עוסקת בעיסוי ספורטאים, אשר מומלץ לכל ספורטאי בהתאם לצרכיו האישיים ולסוג הספורט בו הוא עוסק, ועבור מקצוענים הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מסדר יום האימונים. נלמד גם עיסוי לנשים הרות, כולל תרגול והתנסות אישית המקנה היכרות עם חוויות ההיריון. מטרת הטיפול היא שחרור מתח משרירי החזה אשר מאפשר כניסת אוויר גדולה יותר לריאות, כדי לשפר את כמות החמצן שמגיעה לדם. בנוסף, נלמד גם תחום העיסוי הרפואי לתינוקות ושיטות הדרכה בעיסוי תינוקות לאימהות. מטרת עיסוי זה הוא פתרון בעיות רפואיות כמו היפרטונוס, תת-משקל ופגיעות לידה.
 
מקום הלימודים
אשדוד
 
מתכונת הקורס
10 חודשים, 3 ש"ל בשבוע, מסלולי בוקר או ערב
 
קהל היעד
בוגרי לימודי עיסוי שוודי או רפואי
 
הסמכה
תעודה בינלאומית מטעם בית הספר המוכרת על ידיNHPS. עזרה במציאת עבודה
 
נושאי הלימוד
- עיסוי לימפטי ידני: טכניקת עיסוי ידני עדין המפעילה את מערכת הלימפה, כדי להקל ולהאיץ את זרימת נוזלי הלימפה שהואטו. שיטת העיסוי עובדת במקביל לפיזיולוגית הגוף. התנועות החוזרות מעוררות את הרפלקסים שמעכבים כאבים, מדכאות את פעילות מערכת העצבים הסימפטית ועוזרות להרגעה. שיטת
- עיסוי סיני: גישה המתבססת על אנרגיית הצ'י, ומיושמת באמצעות לחיצות במקומות בעלי רגישות גבוהה, בלחיצות חזקות בקרבה לעמוד השדרה ובגפיים, כוללת שימוש בשמן עיסוי.
- עיסוי לספורטאים: על פי מחקרים העיסוי משפר את יכולתו של האתלט בכ-36%. טיפול קבוע מונע פציעות ומקצר את זמן ההחלמה לאחר הפציעה
- עיסוי לנשים הרות למטפלים בתחום המגע בעלי רקע של לימוד ברפואה מערבית, כוללת התנסות מעשית. העיסוי מביא מרפא לאישה, תומך בה, מרגיע ומרפה את גופה. העיסוי משפיע על כל מערכות הגוף. שרירים גידים ורצועות, עור, מערכת הדם, מערכת הלימפה, מערכת העצבים, מערכת העיכול, מערכת הנשימה והמערכת הורמונאלית.
- עיסוי תינוקות: שיטות אבחון
טכניקות מגיל חודש ועד שנה, התעמלות שיקומית לתינוקות, שילוב עיסוי והתעמלות, עיסוי לפגים
עיסוי רפואי גודלמן אתר קורסים
תמונה באתר קורסים
  • סניף אשדוד

הסילבוס של מומחה בכיר לעיסוי רפואי טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!