קורס לארגונים וקבוצות שמטרתו רכישת מיומנויות במתן שירות מיטבי תוך הכרת תיאוריות מגוונות, התנסות בסימולציות וכלים ישומיים לעבודת שטח. מסלול הלימודים מעניק כלים יעילים לעבודה בארגונים ממוקדי מטרה בתחום השיווק באמצעות כלי אימון בסיסיים המאפשרים את הבנת מהות האימון והובלת תהליך ממוקד. במהלכו נלמדת יצירת חוזה אימוני אל מול הנהלת הארגון, לקידום סולם ההצלחה – מעורבות יושרה, מחויבות – אחריות, זיהוי ותגובות, סגנונות תקשורת, ניהול והחלטה.
מקום הלימודיםעכו
מתכונת הקורס145 ש"ל, 29 מפגשים בימי חמישי
מחיר5810 ₪
קהל היעדקבוצות ולארגונים המעוניינים להעניק כלים אפקטיביים לאימון ממוקד במכירות
הסמכהתעודה מטעם היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ במכללה האקדמית גליל מערבי. המכללה בהליך הכרה של לשכת המאמנים
נושאי הלימוד- תאוריות ומודלים בתחום השירות
- התפתחות נושא שירות בארץ ובעולם
- חדשנות בתפיסות שירות וישומן בתהליך הגלובליזציה
- כלים ומיומנויות במתן שירות מיטבית
- מודל ארבעת השלבים בשירות
- שפת גוף ושימושה במתן שירות
- אסרטיביות וטיפול בלקוחות קשים
- פיתוח והטמעת תפיסת השירות בקרב העובדים
- מתן שירות פרונטלי, טלפוני והמילה הכתובה
- כלי מדידה לבחינת שירות מיטבי
- סימולציות והתנסויות במצבי שירות שונים
- מיפוי ואבחון נושא שירות