מינהל עסקים בחו"ל

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

מקצועות הניהול נחשבים למקצועות מבוקשים, מקפצה לתפקידי ניהול שונים בחברות וארגונים שונים. ספרד היא בין המדינות המובילות בלימודי מנהל עסקים ועומדת בראש הטבלה יחד עם אוסטרליה וקנדה . רמת הלימודים היא גבוהה במיוחד ומקנה תעודה או תואר בעלי הכרה בינלאומית. בקנדה, מוסדות להשכלה גבוהה נחלקים לשניים: אוניברסיטאות המקנות בעיקר תארים וקולג'ים המקנים תארים ודיפלומות וכן מסלולי לימוד קדם אקדמיים. הלימודים מוצעים באוניברסיטאות מובילות בערים מרכזיות, אוניברסיטאות ציבוריות, בתי ספר פרטיים מובילים וקולג'ים אשר ידועים בעולם העסקי. 


מקום הלימודים

אוסטרליה, איטליה, ספרד, קנדה


מתכונת הקורס
ניתן ללמוד מנהל עסקים במסלולים של לימודי תעודה – משך הלימודים 1-3 שנים והלימודים מתאימים למי שמעוניין ללמוד מסלול קצר ולהתמקצע בתחום מסוים, למעוניינים להתחיל במסלול תעודה ולאחר מכן להמשיך לתואר, או למסיימים תואר המעוניינים לקחת מסלול תעודה להשלמת ההתמקצעות בתחום או שינוי תחום הלימוד. מסלולי תואר ראשון אורכים בין 3-4 שנים בהתאם למדינה. תחילת הלימודים באיטליה ובספרד היא בחודשים ספטמבר / אוקטובר, בקנדה – ספטמבר אוקטובר או סמסטר נוסף בינואר, באוסטרליה היא בפברואר או בסמסטר חורף – יולי.

 

מחיר

שכר הלימוד במוסדות לימוד ציבוריים בספרד ואיטליה הינו מהזולים בעולם. עלות תואר ראשון עומדת על כ-400 - 1000 יורו לשנת לימוד אחת באוניברסיטה פרטית, שכר הלימוד בממוצע 4,000 יורו לשנה ויכול להגיע גם ל-15,000 יורו. שכר הלימוד נקבע בהתאם למספר הנקודות אותן הסטודנט לוקח בשנת לימודים. בקנדה, המחירים משתנים מאוניברסיטה לאוניברסיטה, ונחשבים נמוכים ללימודים במדינות דוברות אנגלית. עלויות בין 10,500- 16,500דולר קנדי במוסדות הלימוד הציבוריים. באוניברסיטאות מובילות יכול שכר הלימוד להגיע ל 25,000 דולר קנדי לשנה. באוסטרליה, שכר הלימוד נע בין 19,000-32,000 דולר אוסטרלי לשנה בתואר אוניברסיטאי וכ-10,000-15,000 דולר אוסטרלי לשנה ללימודי תעודה ומסלולים לא אוניברסיטאיים. 

 

קהל היעד

תואר זה מתאים לסטודנטים המעוניינים להיכנס לעולם העסקי והגלובלי. בנוסף, בעלי רקע ניהולי בתחום זה, המעוניינים להתקדם בעבודה ולהעשיר את השכלתם או מי שמגיע עם תואר ראשון במנהל עסקים יכול ללמוד לתארים מתקדמים באיכות בינלאומית.

 

תנאי קבלה

ספרד -  על מנת להתקבל ללימודי מנהל עסקים בספרד יש לעמוד בשני תנאים עיקריים: תעודת בגרות מלאה ומבחן קבלה הכולל את השפה הספרדית, ספרות והיסטורית ספרד ומקצועות בהם יבחנו הסטודנטים בהתאם למסלול הלימודים הרצוי. המבחן יהיה רלוונטי לכל האוניברסיטאות הציבוריות.
באיטליה – תדרשו להציג תעודת בגרות מלאה ולעבור גם כן מבחן כניסה שיכלול את השפה ומקצועות לימוד נוספים בהתאם למסלול הלימודים. המבחן יהיה רלוונטי לכל האוניברסיטאות הציבוריות. באוסטרליה וקנדה תנאי הקבלה דומים וכוללים תעודת בגרות מלאה (או סיום תיכון ללא תעודה – בהתאם לדרישות המוסד) וכן מבחן אנגלית TOEFL או IELTS.

 

נושאי הלימוד

- ניהול
- חשבונאות
- כלכלה
- שיווק
- עסקים בינלאומיים
- פיננסים 
קמפוס לימודים בחו''ל אתר קורסים

תמונה באתר קורסים
  • סניף לימודים בחו"ל

הסילבוס של מינהל עסקים בחו"ל טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!