מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
קורס המקנה כלים ליצירת גלים גבוהים של ביקוש. במציאות של תחרות אינטנסיבית וחידושים בלתי פוסקים, נדרשות חברות בשוק להציג חידושים תכופים במוצרים, בשירותים ולעיתים גם במודלים העסקיים כדי לשמור על לקוחות קיימים ולהגיע לחדשים, להגדיל את נתח הלקוח והמכירות. השקות אפקטיביות מובילות להצלחות שיווקיות בהשקעה מינימלית, עבודת שטח יעילה, ובסיוע שיווק דיגיטלי. באמצעותן ניתן ליצור חדשנות שוב ושוב ללא צורך בהשקעות גדולות בפיתוח, להפוך מוצרים חדשים להצלחות, ולהבטיח ערוצי הפצה לפרסום רחב של המוצרים, ולגרום ללקוחות למשוך אותם מהמדף. קורס זה מקדם את החדשנות העסקית דרך מודלים עסקיים, תפיסות שירות, מוצרים ושירותים חדשים בענפים בהם ההפצה נעשית בערוצים מגוונים, מחנויות פיסית ועד מכירה מקוונת, ומקנה כלים שיווקיים כמענה לצרכי הצרכנים, העסקים והארגונים הנדונים.
 
מקום הלימודים
תל אביב
 
מתכונת הקורס
48 ש"ל, 12 מפגשים. מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן-סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה
 
קהל היעד
מנכ"לים ויזמים שמובילים את השיווק בחברה שלהם, סמנכ"לי שיווק ומנהלי שיווק, מנהלי חדשנות ופיתוח מוצרים ושירותים חדשים, מנהלי מותג, תקשורת שיווקית ושיווק דיגיטלי
 
תנאי קבלה
השכלה אקדמית, רקע בניהול
 
נושאי הלימוד
- מדוע חדשנות מתמדת והשקות הופכים להצלחה שיווקית
- מאפיינים משותפים להשקות מצליחות בתחומים שונים
- הפסיכולוגיה והדינמיקה הבינאישית והחברתית מאחורי גלים גבוהים של ביקוש
- כלי המחקר לזיהוי מה באמת ימשוך לקוחות
- איך מחליטים אם לפתח מותג לטווח ארוך או מותג להיט לטווח קצר
- זיהוי, איתור ומיפוי של הזדמנויות ליצירה ולהשקה של להיטים שיווקיים
- אסטרטגיות לפיתוח ולהשקה של להיטים שיווקיים שוב ושוב לאורך זמן
- איזו חדשנות הופכת להצלחה מהירה בשוק
- איך יוצרים מודלים עסקיים חדשניים
- איך גם חדשנות קטנה יכולה להפוך להצלחה שיווקית גדולה
- מודל יצירת להיטים שיווקיים -Currenting Competencies
- יצירת חדשנות מצליחה בעסקים שנחשבים שמרניים וסטנדרטיים
- "נוסחת הלהיטים השיווקיים" איך מתכננים מוצר, שירות או מקום חדש לפיה
- הערכה מראש של סיכויי ההצלחה של רעיון למוצר חדש ואיך להחליט על מה ללכת
- איך בוחרים עיתוי נכון להשקת להיט שיווקי
- יצירת מותג מלהיב ללהיט שיווקי: פיתוח אסטרטגיה וגישה קריאטיבית
- ארכיטקטורות מותג אשר משלבות מותגים לטווח ארוך ולהיטים לטווח קצר
- יצירת ציפייה בשוק לקראת השקה
- גישת השיווק המחשמל ושיווק הוויראלי: בניית תוכנית שיווקית ללהיט
- איך יוצרים תוכנית השקה אפקטיבית
- שימוש באינטרנט ובמדיה חברתית לשם השקת להיט שיווקי
- מחזור החיים של להיט שיווקי, מחקר ומעקב אחר החלטות, בקרה ותמיכה בהן בזמן אמת

 

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

הסילבוס של חדשנות עסקית ויזמות טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!