אתר קורסים / פנים ארגוני / סדנת מכירות לארגונים / סדנת מכירות למעצבי מטבחים

סדנת מכירות למעצבי מטבחים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

סדנא פנים ארגונית מיועדת לחברות המעונינות בהדרכה לקבוצת מעצבים (לא מיועדת ללקוחות פרטיים).  הצורך להתמודד בשוק אגרסיבי ותחרותי של מטבחים מחייב את המעצב להיות מקצועי בעיצוב אך גם בעל מיומנויות מכירה גבוהות. מטבחים טובים ואיכותיים אינם ערובה למכירה, את המטבחים צריך לדעת למכור. מטרת הלימוד היא תרגול כלים ומיומנויות לניהול מנצח של מכירות וניהול מו"מ עם הלקוח. לפני בצוע ההדרכה תתבצע הכנה  להכרת החברה והמטבחים אותם היא מוכרת, אופי המכירה, הלקוחות וכד'. כך יהיה ניתן להתאים את הלימוד והתרגול למצבי היום יום במכירה ולשים דגשים בתחומים החשובים לחברה. ניתן לקיים גם אימון אישי במקום העבודה למעצבים בהם ילווה המאמן את המעצב בעבודתו יצפה בתהליכי מכירה שהוא מבצע וייתן משוב, ילמד מיומנויות ויתן טיפים במכירה.


מקום הלימודים

בארגונים וחברות בכל רחבי הארץ.

 

מתכונת הקורס

מועדי הסדנא והשעות יתואמו עם החברה בזמנים המתאימים להם. הלימוד יהיה יישומי והמשתתפים בו יתרגלו את הנלמד ויבצעו סימולציות של מכירת מטבחים אותם הם מוכרים תוך התייחסות  למצבי אמת בעבודתם ולמאפייני הלקוחות סוגי ההתנגדויות הרלוונטיות וכד'. במהלך הלימוד יתבצע שימוש בטלוויזיה במעגל סגור להמחשת ותרגול הנלמד.
 

קהל היעד

הקורס מיועד למעצבים ואנשי מכירות מטבחים, גם לחברות קטנות, מיועד רק לחברות המעונינות בקורס לצוות מעצבים או מוכרים

 

נושאי הלימוד

- שלבי המכירה ומרכיבי מכירה מנצחת של מטבח

- כללי פעולה מקצועית בשוק המטבחים

- המעצב כיועץ דרכי פעולה והתנהגות המובילים למכירה

- פתיחת שיחת מכירה ופנייה ללקוח כיצד לפנות ומה לומר

- זיהוי ואיתור צרכי לקוחות בתחום המטבחים:

- תשאול: ממה להתחיל ומה חשוב בתשאול, כיצד לברר צרכים, ציפיות, כיוון, טעם, מחיר 

- בניית ההצעה ללקוח: כיצד מחליטים מה לבנות ומהי ההצעה הראשונית שיש להציג ללקוח

- הצעת מחיר ללקוח:האם להתחיל מהצעה גבוהה או נמוכה, מה נכון וכיצד מחליטים

- כיצד להציג ולהתאים מטבח ללקוח 

- ניהול מו"מ עם הלקוח - וכיצד להציע אופציות במחירים שונים מבלי לפגוע בתדמית המוצר הזול יותר?

- טיפול בהתנגדויות - ובטיפוסי לקוחות.

- תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף בעבודת איש המכירות

- טיפים למכירה עם ערך מוסף ללקוח: מהו המטבח המנצח עבור הלקוח

- שימור לקוחות ויצירת לקוח חוזר- איך עושים את זה

- מתן השרות ככלי מכירה

מכירות מטבחים

תמונה באתר קורסים
  • סניף פנים-ארגוני בכל הארץ

הסילבוס של סדנת מכירות למעצבי מטבחים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פנייה

סדנת מכירות למעצבי מטבחים הינו קורס מעשיר
ומרחיב אופקים, פנו אלינו לפרטים

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!