רובנו גדלנו על הביטוי: "הלקוח תמיד צודק". גם אם לא תמיד הדברים באמת כך, וגם אם לא מדובר על כל הלקוחות, הרי שבכל מקרה כל לקוח מצפה לקבל את השירות הטוב ביותר כאשר הוא פונה אל שירות לקוחות בקושי, בעיה או תקלה שהוא נתקל בהם. הוא מצפה לקבל מענה נעים, אמפאטי ומסביר פנים, כאשר בכדי להיות בטוחים שזה אכן יקרה, מעסיקים רבים דואגים לכך שכל העובדים יעברו סדנת שירות לארגונים.
בעידן המודרני, שבו התחרות על כל לקוח היא תחרות קשה ביותר, וההבדלים בין המוצרים אינם גדולים במיוחד, חשוב שכל ארגון יעשה את כל שביכולתו לשמור את הלקוחות שלו, ולא לתת להם סיבות לעבור למתחרים באותו ענף. לכן, שירות הלקוחות הוא אשר הופך לקוח מרוצה - ללקוח קבוע, ולקוח קבוע - ללקוח ממליץ.
על העובדים בכל ארגון לדעת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות. מכיוון שלא מדוברבמשהו טבעי שאיתו נולדים, יש צורך ללמד את העובדים איך לתת שירות, ובמיוחד איך להתנהל עם לקוחות לא מרוצים ואולי אפילו תוקפניים. הלמידה כיצד לתת שירות טוב אינה מעשה חד פעמי; לאחר שעובדים בארגון, במיוחד עובדים בשירות לקוחות למדו את תורת השירות, חשוב מידי פעם לדאוג שהם יעברו סדנאות ריענון מידי פעם בפעם.
יש תכנים אשר נלמדים בסדנאות שירות והם משותפים לכל נושאי השירות השונים, כאשר ישנם תכנים המותאמים לדרישותיה של חברה ספציפית, ואינם מתאימים לארגון אחר ולשירותים שהוא נותן. במילים אחרות, אין ספק שישנם קווים משותפים בדרישות התפקיד של פקיד במשרדי העירייה ושל פקיד בחברת סלולר, אך רבים הם גם ההבדלים בין השניים.
התכנים אשר משותפים לכל נותני השירות בארגונים הם: מודעות להיבט השירותי של הארגון, מאפייני שירות איכותי, סגנונות תקשורת עם לקוחות שונים, מודלים למתן מענה ללקוחות לא מרוצים ועוד. בכל מקרה סדנאות מסוג זה כוללת הרצאות תיאורטיות, משחקי סימולציה, משחקי תפקידים, ניתוח סיטואציות ועוד.
אפשר להזמין סדנת שירות לארגונים לכל ארגון בכל מקום בארץ, לערים גדולות וליישובים קטנים. יש סדנת שירות לארגונים ברחובות, סדנאות לארגונים בשדרות, בעפולה, שירות לארגונים בתל אביב, בירושלים ובערים נוספות.