הכנה לבחינת בגרות במתמטיקה 3-4-5 יח'

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

בחינת הבגרות במתמטיקה  היא חובה ברמה של 3 יח"ל לפחות. הבחינה נערכת פעמיים בשנה, במועד חורף - סוף ינואר ובמועד קיץ- סוף מאי. במועד חורף יש רק מועד בחינה אחד. במועד קיץ ישנם שני מועדי בחינה -  מועד' א' במאי ומועד ב' באמצע יולי. כלומר, במועד זה ישנה הזדמנות לשפר את ציון ממועד א' למועד ב' כאשר הציון הטוב מבין שתי הבחינות מחושב. ניתן לגשת למועד א' או למועד ב', ניתן לגשת לחלק מהשאלונים במועד אחד ולחלק במועד שני, ניתן לשפר כל שאלון בנפרד. הציון במועד האחרון  בו נבחנים (מבין שני המועדים בקיץ הספציפי שבו נבחנים) הינו הציון המחושב.

 

מקום הלימודים

תל אביב, ראשון לציון

 

מתכונת הקורס

לימודי בוקר או ערב לבחירה. ניתן להיבחן בשלוש רמות: רמה של 3 יח"ל, רמה של 4 יח"ל ורמה של 5 יח"ל. 3 יח' הינה הרמה המינימלית בבחינת הבגרות.

 

תנאי קבלה

לקורסי מתמטיקה ברמות 4 ו- 5 יחידות נדרש ידע מוקדם. לכן, ה"חרשנים" שיבקשו ללמוד את הרמות הגבוהות נדרשים למבחן קביעת רמה ובכל מקרה לרשותכם, "חרשנים" שכמוכם, עומדים המורים לפגישות אישיות ויעוץ, לפני שבכלל תתחילו את הקורס. מכינה מתאימה עומדת לרשות ה"חרשנים" כמובן, מיום פתיחת ההרשמה ועד יום התחלת הקורס.

 

נושאי הלימוד

החומר הנדרש לבחינת הבגרות על פי המיקוד הרלוונטי לאותו סמסטר.

בבחינת הבגרות במתמטיקה ניתן להיבחן בשלוש רמות: רמה של 3 יח"ל, רמה של 4 יח"ל ורמה של 5 יח"ל. 3 יח' הינה הרמה המינימלית בבחינת הבגרות במתמטיקה. ברמות 4 יח"ל ו5 יח"ל ישנו בונוס על הציון המשוקלל בעת חישוב ממוצע הבגרות לצורך קבלה למוסדות השכלה גבוהה. כאשר מחשבים ציון ממוצע של בגרות,יש להוסיף 12.5 נקודות לציון המשוקלל ב- 4 יח"ל במתמטיקה, ו-25 נקודות לציון המשוקלל ב- 5 יח"ל מתמטיקה. (יש לשים לב כי יתכן ובמוסדות אקדמיים שונים ה"בונוס" יכול להיות גבוה יותר או נמוך יותר). הבונוס אינו מופיע בתעודת הבגרות. צריך לשים לב שמוסדות אקדמיים קובעים ציון סף שרק מעליו יינתן בונוס. בונוס יינתן, לדוגמא, בציון של מעל 60 (או כל קביעה אחרת).

ב-3 יחידות אין תוספת ציון לציון המשוקלל.

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון

הסילבוס של הכנה לבחינת בגרות במתמטיקה 3-4-5 יח' טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!