אתר קורסים / חרשן בגרויות ופסיכומטרי

חרשן בגרויות ופסיכומטרי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון

חרשן בגרויות ופסיכומטרי

חרשן - בית הספר המכין לבחינות בגרות (בכל המקצועות ובכל הרמות) ולפסיכומטרי. למה חרשן? איכות - יחס – מיקום.  בגלל המורים, התלמידים, האווירה, הקצב, המערכת המלווה, ההכנה הכי טובה לאקדמיה. המורים בחרשן הם נבחרת של "ליגת העל". כל תיאור אחר פשוט מעליב. בנבחרת ישנם מנהלי בתי ספר, בודקי בחינות בגרות, רכזי מקצוע בבתי ספר מובחרים וכותבי ספרי לימוד. כולם אקדמאיים, בעלי תארים מתקדמים, מנוסים בהוראה בכל הרמות.

ההכנה כוללת שעות ארוכות, המון עבודה, מחסור חמור בזמן פנוי. לא יעזור כלום – אין לנו פטנט אחר. בגלל שאין תחליף לעבודה קשה. איננו יכולים לעשות במקומך את הבחינה. ההתמודדות בבחינת הבגרות היא שלך. כל תפיסת הלימודים מתבססת על כך. תפקידנו לדאוג שהחומר ברור ולעסוק כמה שיותר בהתקלות של שאלות קשות, בפתרון בחינות קודמות, בשיעורי עזר, בתרגול ובהסרת החשש מבחינת הבגרות.  בסוף יהיה שווה. שווה מאוד.

מיקום בית הספר במרכז העניינים. הגעה פשוטה בכל דרך. כל החניות האפשריות. אזור תוסס. הניהול של חרשן – מנהלים אמיתיים, בעלי ותק של שנים רבות כמנהלי תיכונים. ידועים, מוכרים ומוערכים במערכת החינוך. מסתייעים בצוות ניהולי שכולל מומחים לאסטרטגיות למידה ופסיכולוגים כשלצדם יועצי הלימודים.

ישנם מספר עקרונות יסודיים בבניית מערכת השעות. לא יציעו לך כמות רבה של קורסים רק כדי למכור לך. יציעו לך את הדרך הקצרה והפשוטה ביותר למטרה. גם אם זה ממש "שווה" לנו כלכלית, לא נציע לך לקחת מתמטיקה מוגבר יחד עם אנגלית מוגבר. למה? כי לימוד שני קורסים "כבדים" כאלו ב"קצב אש" של כארבעה חודשים יעלה לך בציונים. אין אפס, ככה זה. ללמוד בעומס כזה אינו הגיוני גם אם הנך עילוי. שיעורי העזר בחרשן - מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה, חד וחלק, כל השבוע, כולל בימי הקורס. בשאר המקצועות - לפי הצורך. למעשה, אין מגבלה של שעות עזר. אם נוכחותך תהיה תקינה, תבצע את מטלות הבית ועדיין תרגיש שאתה זקוק לסיוע – ניתן אותו באהבה.

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!