השלמה ושיפור בגרויות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו
ההחלטה על השלמת הבגרות היא אחת ההחלטות החשובות בחיים, תעודת הבגרות היא למעשה אבן יסוד בחיינו ומהווה קרש קפיצה חזק לעולם האקדמאי. התעודה דורשת המון עבודה והשקעה ולכן נלווה אתכם בכל צעד וצעד עד להשגת המטרה - תעודת בגרות מלאה בציונים גבוהים. תוכנית עבודה אישית לכל סטודנט לפי קצב התקדמותו באופן פרטני ,תגבורים ומרתונים אינטנסיביים לקראת המבחנים, וביטוח למעבר. ניתן לגשת להשלמה או שיפור תעודת הבגרות במקצועות החובה והבחירה: ספרות, לשון, היסטוריה א' ו-ב', אזרחות, תנ"ך, מתמטיקה 3/4/5 יח"ל, אנגלית 4/5 יח"ל ומקצוע בחירה גיאוגרפיה- 5 יח"ל.
 
מקום הלימודים
חיפה
 
מתכונת הקורס
משך הלימודים תלוי במספר היחידות אליהן ניגשים. פתיחת לימודים בספטמבר לקראת מועד חורף ובפברואר לקראת מועד קיץ, 4 חודשים לפני הבחינה. בהתאם למספר שנות הלימוד ויחידות הבגרות יקבע המסלול המתאים למועמד. ביטוח בגרות: אפשרות ללמוד מחדש בחינם את הקורס בתנאים הבאים: נוכחות של 85% בקורס, הכנת שיעורי בית ותרגילים, אי הצלחה בבחינה ותשלום מחדש של דמי ההרשמה בלבד
 
קהל היעד
כל מי שרוצה להשלים או לשפר ציוני בגרות, חיילים משוחררים יכולים לשלם מהפיקדון הצבאי שלהם, יינתנו מלגות לנרשמים למכינה מלאה לבוגרי התיכונים של הרשת.
 
תנאי קבלה
תעודת בגרות חלקית או מלאה, 11 שנות לימוד
 
הסמכה
תעודת הבגרות מוענקת מטעם משרד החינוך לעוברים את הבחינות
 
נושאי הלימוד
- ספרות
- לשון
- היסטוריה א' ו-ב'
- אזרחות
- תנ"ך
- מתמטיקה 3 /4 / 5 יח"ל
- אנגלית 4 / 5 יח"ל
- גיאוגרפיה- 5 יח"ל 
מבחני בגרות גימנסיה אתר קורסים

לוגו
  • סניף חיפה

אנו מכינים תלמידים לבחינה ברמה של 4 ו- 5 יח"ל. אלה הן הרמות הנדרשות ע"י המוסדות להשכלה גבוהה כדי להתקבל אליהן.

בקורס אנו מתמקדים בנושאים המופיעים בבחינת הבגרות:
•הבנת הנקרא – לומדים טכניקות וקיצורי דרך המקלים על ההתמודדות. משפרים את הבטחון וההבנה בקטעי הבנת הנקרא. נחשפים לקטעים מגוונים בנושאים שונים. מעשירים את אוצר המילים, מתרגלים ומתרגלים ומגלים שהשד בכלל לא נורא.
•הבנת הנשמע – מתרגלים קטעי הבנת הנשמע ולומדים כיצד להתמודד עם מיומנות זו בהצלחה.
•כתיבת חיבור – לומדים לכתוב חיבורים בנושאים שונים. כל תלמיד מקבל מבנה מאורגן של החיבור בתוספת משפטים רבים ומגוונים המעשירים את החיבורים. וכמובן כותבים ומשתבחים.

ובנוסף לומדים את הדקדוק הרלוונטי לבחינה, לומדים לעבוד עם המילון (שהרי מילון מוסיף המון – אפשר לצבור נקודות רבות באמצעותו). מקבלים טיפים חמים לאורך כל הקורס וכמובן לומדים כיצד להתארגן במסגרת הזמן המוקצה לבחינה. ובקיצור עוברים ביסודיות על כל מה שקשור למבחן וכל זאת באווירה חמה, איכפתית כאשר כל תלמיד ותלמיד זוכה ליחס אישי.

מרתון
בחודש האחרון לפני בחינת הבגרות אנו נכנסים למרוץ אחרון, להסתערות אחרונה על המטרה. פותרים בחינות בגרות בכיתה ממש כמו בגרות. אנחנו נותנים לתלמיד הערכה אישית על השגיו. חוזרים ושוב חוזרים על החומר הנלמד. מוסיפים מפגשים נוספים בהתאם לצרכים. בקיצור עובדים אנגלית, נושמים אנגלית ומצליחים אנגלית

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!