אתר קורסים / גימנסיה בתי ספר תיכוניים

גימנסיה בגרויות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף חיפה

גימנסיה בגרויות

גימנסיה בגרויות הינה רשת בתי ספר לשיפור והשלמת בגרויות הפועלת מזה 30 שנים ברחבי הארץ. הלימודים מתקיימים בכיתות קטנות ואיכותיות, באווירה ביתית עם יחס אישי בשעות אחה"צ והערב, דבר המאפשר ללמוד ולעבוד גם יחד.
גימנסיה בגרויות מאפשרת לחיילים משוחררים ללמוד חינם ע"ח הפיקדון הצבאי. רוב הבוגרים שלנו מסיימים לימודיהם עם ממוצע ציונים גבוה ומתקבלים בהצלחה למוסדות אקדמאיים. צוות יועצים יבנו עבורך את תוכנית הלימודים וילוו אותך עד להשגת היעד המבוקש אחרי מס' סמסטרים. ההנהלה קשובה מאוד  לצרכים הלימודיים ומעניקה מענה מקצועי ומידי לכל הנדרש. ההתמדה מאוד חשובה להצלחה ולכן על מנת להצליח בלימודים ולהפנים את מרבית החומר הנלמד נדרשים התלמידים לנוכחות בלפחות 80% מהשיעורים. היעדרות גם משיעור אחד יכולה לפגוע ברצף, בהבנת החומר ואף לפגוע במוטיבציה לסיים את הקורס ולהצליח בבחינות. נוכחות גבוהה בשיעורים, השתתפות פעילה וביצוע מטלות ומשימות בית תזכה את התלמידים בביטוח בגרות.
צוות המורים בעלי רקע אקדמאי וניסיון עשיר בהכנה לבגרות מעביר את השיעורים תוך דגש על התייחסות אישית לכל תלמיד ותלמידה. בגימנסיה לימודים אינטנסיביים ודורשים השקעת מאמץ מצד התלמידים הן במהלך השיעורים והן בבית. המורים מחויבים לתלמידיהם גם מעבר לשעות הלימודים והדלת להנהלה פתוחה תמיד.
לוגו
  • סניף חיפה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!