העידן המודרני יצר מצב בו גם מזכירות נדרשות להחזיק במיומנויות רבות, ולמעשה הפכו חלק מהמזכירות לעוזרות מנכ"ל עם כוח וסמכויות רבות בארגונים בהם הן עובדות. על מנת להשתלב בתפקידים כה אחראיים יש צורך בידע רב, הן בכל הנוגע למחשוב, ניהול ובקרה, והן בכל הנוגע להיכרות מעמיקה עם הארגון. קורס זה יעניק לכן את מלוא המיומנויות הדרושות על מנת שתוכלו לקחת על עצמכן תפקידים מאתגרים
מקום הלימודים
חדרה
.
מתכונת הקורס
80 שעות אקדמיות, 20 מפגשים, פעמיים בשבוע
.
תנאי קבלה
12 שנות לימוד וראיון קבלה.
הסמכה
תעודה מטעם המכללה
.
נושאי לימוד
מנהלת לשכה
- מבנה ארגוני
- ניהול משרד עבודה משרדית
- תהליכי תקשורת
- אמצעי תקשורת מודרניים
- ניסוח מכתבים
- יישומי מחשב
- חשבונאות אנגלית עסקית
- מיומנויות עבודת המזכירה
- טיפול בלקוחות
- ניהול עסקי