מאחורי כל פרסומת, מהלך שיווקי או קמפיין עומדת אסטרטגיה שיווקית, אשר נהגתה על ידי אנשים שמנהלים את "מאחורי הקלעים" של כל פעולה שיווקית / מיתוגית / תקשורתית. קורס זה יכשיר אתכם לבניית אסטרטגיות שונות לעסקים, וזאת באמצעות שיתוף פעולה עם לקוחות אמיתיים, מתודות למידה בלעדיות לחשיבה אסטרטגית והקניית כלים מעשיים לעבודה בתחום.מקום הלימודיםתל אביב. מתכונת הקורס7 חודשים. קהל היעדהקורס מיועד לאנשים המעוניינים בקריירה בתחום הפרסום והשיווק אשר כוללת ניהול תהליכי עבודה, ניהול אנשים, ניהול מסעות פרסום מול לקוחות וכדו'. אנשים סקרנים, שחייבים להבין תהליכים והתנהגויות של בני אדם ולא יכולים להרפות עד שיפתחו תובנות ומסקנות חדשות. בעלי עסק/עצמאיים- המעוניינים לקבל ארגז כלים מלא לתכנון ובניית אסטרטגיות שיווק ומיתוג עבור העסק הפרטי שלהם. - הקורס מוכר לתשלום באמצעות פיקדון חיילים משוחררים
.
תנאי קבלהתעודת בגרות, מבחן קבלה + ועדת קבלה. הסמכהתעודה מקצועית מטעם הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל
. נושאי הלימוד- מודלים לניתוח שוק, אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגיה שיווקית
- מודלים במיתוג, פיתוח מוצרים, שיטות מחקר ואיסוף מידע
- מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום
- שיווק ותקשורת שיווקית – מודלים לניתוח ובניית תכניות שיווק ופרסום
- תקשורת שיווקית, שיווק ופרסום למגזרים
- תכנון אסטרטגי וניהול השיווק בעולם הדיגיטלי
- תכנון מדיה
- מיתוג וניהול מותגים
- סדנת פרזנטציה
- אסטרטגיית מדיה דיגיטלית
- אטסרטגיית תוכן בסושיאל
- קריאייטיב – חשיבה יצירתית בפרסום, הקונספט, העיצוב והקופירייטינג
- ניהול – זרימת עבודה, ניהול מו"מ, כתיבת בריפים, הפקה ומדיה
- ניהול תקציבים בינלאומיים
- ניתוח קמפיינים מהארץ ומהעולם
הסילבוס של ניהול אסטרטגיה, שיווק ומיתוג טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!