צילום דיוקנאות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

טכניון לימודי המשך

הסגנונות השונים של הז'אנר במקביל לעבודה על פרויקט אישי. פיתוח יכולות חשיבה ויכולות צילומיות אישיות עצמאיות בהתאם לאופיו ותחומי העניין הספציפים של כל סטודנט בתוך עולם צילום הדיוקנאות. הקורס מתרכז בצילום ככלי לחקור ולגלות את חייהם וסיפוריהם של אנשים, עבור נרטיבים רגשיים ועלילתיים כאחד. תוך שימוש בביקורת עבודות, מפגשים עם עבודות של צלמים אחרים, דיונים ועבודה מעשית בשטח. הסטודנט ילמד איך להתמודד עם יצירת גוף עבודות סביב אנשים אותם הסטודנט מעוניין לצלם-בין אם זו משפחה, תושבי הקהילה, זרים או דוגמנים.

 

מקום הלימודים

חיפה

 

מתכונת הקורס

15 מפגשים. השיעורים התיאורטיים מתקיימים באמצע השבוע בימים א'-ה', השיעורים המעשיים (סדנאות הצילום מחוץ כיתה) מתקיימים בימי שישי בבוקר.הקורס נערך על בסיס מפגש אחד בשבוע כאשר במקרים מסוימים ייתכן שיעור תיאורטי אחד ושיעור מעשי אחד באותו שבוע

 

קהל היעד

בוגרים של קורסי הצילום שלנו ולאנשים שהשולטים בצדדים הטכניים של הצילום אשר רוצים להרחיב את הידע התיאורטי שלהם בתחום זה ובמקביל לפתח גוף עבודה המתמקד בחיים האורבנים. הקורס פתוח גם לנרשמים החיצוניים אך דורש מעבר של שאלון בקיאות בתחום הצילום.

 

תנאי קבלה

ידע בנושאים הטכניים של הצילום המהווה בסיס להתפתחות רעיונית ותוכנית בעולם הצילום. חניכים שאינם בוגרים של קורסי הצילום שלנו, מחויבים במעבר של שאלון בקיאות. ראו המסלול המקדים בכתובת http://www.coursim.co.il/ui/site/pages/agencydetails.aspx?id=8739

 

הסמכה

תעודת גמר מטעם הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ.

 

נושאי הלימוד

הקורס יכלול ביקורת עבודות תוך דיונים על הצילום כאמנות ועל האספקטים האתיים של צילום אנשים. יינתן דגש לשכלול שפה חזותית קוהרנטית ובמיוחד לעבודת הבימוי הנדרשת על הסט מול המצולם תוך יצירת אווירה נינוחה , כזו שתאפשר לצלם גם לחזור אל מושא הצילום שלו. ‎ תכני הקורס מקיפים מאוד ומתאימים לכל צלם אשר רוצה להרחיב את הידע הצילומי שלו.

במהלך הקורס החניכים נחשפים למספר רב מאוד של גישות בעולם הצילום ולומדים לנתח ולהסיק מסקנות מעבודותיהם של צלמים אחרים. ביקורת העבודות הניתנת משיעור לשיעור מנחה את החניכים במטלותיהם במהלך הקורס.

- פרויקט אישי בדגש על זיהוי גישות אישיות בצילום דיוקנאות

- הסתכלות על צילומים ולימוד תהליכים אמנותיים

- ביקורת עבודות

- תהליכי עבודה

- סקירה זרמים שונים של צילום דיוקנאות לבניית הבנה של תהליכים עכשוויים

טכניון לימודי המשך
  • סניף חיפה

הסילבוס של צילום דיוקנאות טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!