אתר קורסים / לימודי הייטק / קורס מערכות מידע / ניהול מערכות המידע CIO מנמ"ר

ניהול מערכות המידע CIO מנמ"ר

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

מממ

בשיתוף המי"ל, מרכז אקדמי דן וקבוצת The People. מסלול הכשרת מנהלים ואנשי טכנולוגיה לתפקיד ה-CIO מנהל מערכות המידע בארגון. בין בוגרי הקורס מנהלים מובילים ממגוון רחב של ארגונים. הקורס בנוי בצורה ייחודית וחדשנית על שלושה צירי למידה מרכזיים המבטאים את שלושת מרכזי התוכן והעניין בהם צריך מנהל מערכות המידע להתמצא ולהצטיין ולפיהם הוא נמדד ברמה היומיומית הציר העסקי הציר הניהולי והציר הטכנולוגי. בכל אחד מהצירים נלמד את השפה העקרונות והדרכים להצטיינות בתחום העסקי הניהולי והטכנולוגי מזווית המבט של המנהל הבכיר. המכלול הכולל של לימוד שלושת הצירים במשולב ובצורה ממוקדת מעניק תהליך למידה ייחודי שמייצר את היכולות של מנהל מערכות המידע CIO בצורה משולבת ורב תחומית תוך מתן כלים ויכולת המאפשרים להתמודד עם אתגרי הארגון והטכנולוגיה המשתנים ובמיוחד להתמודד עם השילוב ביניהם.

 

מקום הלימודים

תל אביב
 

מתכונת הקורס

132 שעות - לימודי ערב 

 

קהל היעד

מנהלי מערכות מידע ומנהלים בכירים ביחידות IT המעוניינים לקבל הכשרה בתחום ניהול מערכות המידע בארגון המודרני.

 

הסמכה
הקורס מוסמך ע"י לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל

תעודת הסמכה למנהל מערכות מידע CIO מטעם גון ברייס מכללת הייטק בשיתוף המיל המרכז הישראלי לניהול מרכז אקדמי דן וקבוצת The People למשתתפים שיעמדו בדרישות הקורס. כמו כן על מנת שהתעודה תהייה מוכרת לגמול השתלמות למעט עובדי הוראה יש לעמוד בתנאי הוועדה לגמול השתלמות. היקף השעות המוכרות יקבע בסיום הקורס בהתאם לנוהלי הגמול ומשרד החינוך ולא ניתן להתחייב עליו מראש. המסלול מוכר לגמול השתלמות.

 

נושאי הלימוד

בציר העסקי נלמד לעומק את התחומים המגמות הכיוונים והאתגרים בנושאים השונים איתם מתמודד הארגון. הנושא ילמד מזווית הראיה של המנכל וההנהלה ויכלול את לימוד השפה העסקית ברמה הארגונית בתחום הפיננסי בתחום התפעולי בתחום השיווקי בתחום המכירות והשירות ובתחום משאבי אנוש.

בציר הניהולי נלמד את המיומנויות השיטות והכלים למנהיגות וניהול מוצלח יותר של העובדים הספקים העמיתים וההנהלה שלנו. בין היתר נלמד מהי מנהיגות איך מניעים עובדים נלמד את אומנות הנטוורקינג ניהול ספקים עקרונות מומ ניהול דיונים חשיבה יצירתית ועוד הכל לפי מתודולוגיות הלימוד המתקדמות ביותר אשר ממוקדות התנסות ועבודה מול גורמי השוק השונים.

בציר הטכנולוגי נציג את המגמות והכיוונים הטכנולוגים מרמת האפליקציות והיישומים דרך תשתיות התוכנה ועד לתשתיות הטכנולוגיות. כמו כן יוצגו המשמעויות העסקיות של כל טכנולוגיה והדרכים למימוש הנכון תוך התייחסויות לעלויות ל ROI ולעקרונות הנכונים לביצוע ולמימוש אותה טכנולוגיה בארגונים השונים ולמינוף הטכנולוגיה למימוש החזון העסקי של הארגונים.

ראה התכנית במלואה מצורפת לתגית סילבוס

 
מממ
  • סניף תל-אביב

 

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!