למזכירה בארגון המודרני שמור תפקיד מרכזי המצריך כישורים מקצועיים, ניהוליים ויצוגיים, יכולת קבלת החלטות ומתן פתרונות יצירתיים ומיידיים, תוך יצירת אוירה בונה במשרד. אשת מקצוע מיומנת מאפשרת זרימה שקטה, יעילה ושוטפת של העבודה, שיפור וייעול עבודת הצוות. קורס זה מקנה מיומנות, טכניקות וכלים לחיזוק תפקוד המזכירה הבכירה בסביבתה, בדגש על שירותיות, ניהול עצמי, תקשורת בין אישית וארגונית.
מקום הלימודים
תל אביב.
מתכונת הקורס
15 מפגשים יום בשבוע בשעות 09:00-15:00
25 מפגשי ערב בשעות 17:30-20:30
תנאי קבלה
בעלי ניסיון בתחום
הסמכה
תעודת מזכירה בכירה מטעם משרד הכלכלה ומכללת מישלב. מוכר לגמול השתלמות על פי אישור הוועדה לגמול בהסתמך על תעודת הגמר. סך השעות בקורס אינו חופף לסך השעות המאושרות
נושאי הלימוד
- עקרונות בארגון וניהול
- המשרד בעידן המודרני
- התנהלות המשאב האנושי
- ניהול עסקי תשלומים וגביה
- תכתובות מנהליות
- תכנון וניהול זמן
- ניהול שירות איכותי
- עבודת צוות
- תהליך קבלת החלטות
- תקשורת ארגונית ובינאישית
- התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה
- טיפוח תדמית
- אסרטיביות בניהול
- המשרד הממוחשב
- שיווק ויחסי ציבור
- דיני ויחסי עבודה