לא פעם מצהירים מנכלי"ם רבים כי "האדם הכי חשוב בארגון היא מנהלת המשרד", ואכן הצלחתם של עסקים וארגונים קטנים כגדולים, טמונה במקצועיות בה מתנהלת פעילות המשרד: מענה טלפוני, שירות לקוחות, ניהול יומנים, כלי אופיס והנהלת חשבונות. מסלול זה הוא שער כניסה בו נרכשים כל הכלים והכישורים הנדרשים לניהול משרד מקצועי.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס100 ש"ל, פעמיים בשבוע במשך 3 חודשים
תנאי קבלההשכלה תיכונית, יכולות ארגון ומוטיבציה
הסמכהמרכז ההשמה של המכללה מסייע בשת"פ עם חברות המחפשות מענה בתפקיד זה
נושאי הלימוד- מנהל וארגון, התנהלות נכונה
- אתיקה מקצועית
- חובות וזכויות עובד
- שרות לקוחות
- שפת גוף
- התמודדות עם לחצים
- ניהול זמן
- כתיבה המשרדית: סיכום ישיבות, מכתב רשמי, התנסחות נכונה
- סידור יומנים וקביעת פגישות
- בניית מצגת פאוורפויינט
- וורד, אקסל, אאוטלוק