תכנית הלימודים מקנה התמחות מקצועית דו־שנתית מקיפה (ההתמחות מתקיימת בשעות היום) בניהול אמנותי (ארט דירקטור - ניהול צוות מעצבים), בעיצוב גרפי לפרסום, בעיצוב תקשורת חזותית, בעיצוב לאינטרנט ולמדיה חדשה. התוכנית מכשירה מעצבים גרפיים בעלי מיומנויות רחבות המותאמות לעולם הטכנולוגי העכשווי והדינמי בתחומי העיצוב הגרפי, הפרסום והעיצוב למדיה בתנועה, לאינטרנט ולטלוויזיה. בסיום הלימודים יוצאים עם תיק עבודות בכל התמחויות שנלמדו בנוסף מציגים פרויקט גמר בסוף שנתיים של לימודים למעצבים מתעשייה בתערוכת בוגרים
מקום הלימודים
תל אביב
מתכונת הקורס
מסלול דו שנתי, לימודי בוקר או ערב פעמיים בשבוע, 765 ש"ל, 210 שעות תרגול וליווי צמוד של מיטב המומחים ובהשתתפות השמות הגדולים בתחום. במסגרת הלימודים יש אפשרות לתרגול נוסף במסגרת שעות "מעבדה פתוחה" ובליווי מתרגל מקצועי. ניתן לשלב את לימודי המסלול המקצועי עם לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה. מנהל מחלקה: אבי וינוגרד: בוגר מגמת תקשורת חזותית ב"בצלאל", מעצב, קופירייטר, מנהל קריאטיב, פרסומאי, מומחה למיתוג ולתקשורת שיווקית. פתיחה בנובמבר 2014
קהל יעד
כל מי שרוצה להפוך כשרון, עניין ואינטואטיביות יצירתית למקצוע יישומי משפיע ונדרש. המסלול מוכר לפקדון חיילים משוחררים.
תנאי קבלה
ראיון אישי + מבחן קבלה הכולל משימות יצירה.
הסמכה
תעודה של מעצב גרפי מטעם ביה"ס חשיפה – אוניברסיטה הפתוחה, המסלול מקנה נקודות זכות לתואר ראשון BA
באוניברסיטה הפתוחה.
נושאי הלימוד
הלימודים כוללים פיתוח חשיבה רעיונית וחשיפה לנושא התקשורת החזותית על צורותיה השונות; שיעורי עיצוב גרפי הכוללים היכרות עם הזרמים השונים בעיצוב הגרפי ובעיצוב הטיפוגרפי והתפתחותם; הפקה ועיצוב המוצר; לימודי תקשורת חזותית, פרסום ותקשורת שיווקית; עיצוב ממשק והבנת השפה האינטראקטיבית הנוצרת בין האדם למחשב; תכנון ובנייה של עולמות וירטואליים; עיצוב לאינטרנט; תכנון וניהול פרויקטים; הרצאות אורחים של האנשים המובילים את תעשיית הפרסום, המולטימדיה וההיי־טק בארץ.
תכנית הלימודים כוללת 3 נושאי התמחות מרכזיים:
- התמחות בעיצוב גרפי ופרסום
- התמחות בעיצוב גרפי לאינטרנט, למדיה חדשה ולאינטראקטיב
- התמחות בניהול אמנותי - art direction