אתר קורסים / אונליין

מכללת און ליין

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף נצרת

מכללת און ליין

מכללת און ליין מזמינה אותך להבטיח את עתידך הכלכלי. אצלנו תוכל ללמוד מקצוע לחיים. אנו נכשיר אותך להתפרנס בכבוד בתחום המתאים לך ולכישוריך האישיים. המכללה התמחתה בהתאמת מסלול הלימודים המתאים אישית לכל אדם ואדם הפונה אליה, ובהכשרתו לקבלת התואר, התעודה או הרשיון לעסוק בתחום בו הוכשר. במכללה צוות פדגוגי העוסק בהכנת ובעדכון תמידי של תוכניות לימוד מיוחדות התואמות את צרכיהם של אוכלוסיות שונות, שכבות גיל מגוונות והכל תוך התחשבות במשבי שוק שונים.

המכללה ממוקמת בכביש עוקף נצרת באזור התעשייה בסמוך לבית הביטוח הלאומי, במבנה שנבנה על סמך תקני איכות גבוהים במיוחד וברמה יוקרתית. הכיתות מרווחות ומשוכללות, הציוד איכותי והדגש הוא על רווחת התלמיד. צוות המרצים נבחר בקפדנות כאשר הנסיון המקצועי, היחס האישי, ויכולת ההנחיה והניהול היו הבסיס לבחירתם ולצירופם לצוות המנצח של המכללה.

למכללה מערכות קשרים של שיתוף פעולה עם גורמים בעלי משקל מכריע בדרך להבטחת עתידך הכלכלי, ובין השאר עם משרד התמ"ת, משרד האוצר והרשות לניירות ערך, לשכת רואי החשבון ויועצי המס, לשכת עורכי הדין בישראל, משרד החינוך, שירות התעסוקה, סמינר הקיבוצים, אוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם, עמותות, רשתות קהילה ופנאי.

תמונה באתר קורסים
  • סניף נצרת
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!