תקופת הקורונה המחישה לכולנו כי עסקים שאינם נמצאים בזירות הדיגיטליות פגיעים הרבה יותר מעסקים שהשכילו להעביר חלקים גדולים מפעילותם לרשת. כיום, מנהלים רבים מבינים, שהם חייבים להיכנס אל העולם הדיגיטלי, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת.
קורס זה יעניק לכם ידע מעמיק בתחום המסחר הדיגיטלי, תוך הקניית כלים מעשיים לקבלת החלטות בכניסה לזירה מסחרית. במהלך הקורס תזכו להיכרות יסודית עם פלטפורמות המסחר השונות
,
ותקבל כלים מעשיים לניהול התהליך בהיבט הפיננסי והלוגיסטי
.
מקום הלימודים
קורס אינטרנטי.
מתכונת הקורס
32 שעות לימוד, 8 מפגשים.
קהל היעד
- בעלי עסקים המעוניינים להיכנס לזירות מסחר דיגיטליות
- מנהלים אשר מעוניינים להוביל מהלך אסטרטגי שיווקי הכולל כניסה לזירות מסחר דיגיטליות
- יועצים שיווקיים ועסקיים אשר חלק מלקוחותיהם פעילים בזירה הדיגיטלית, או כאלה הרוצים להיכנס לזירות אלה
הסמכהתעודה מטעם האוניברסיטה הפתוחה. נושאי הלימוד- אז מה זה עצם מסחר אלקטרוני
?
- זירות מסחר
Marketplace
- בחירת פלטפורמה לחנות חיצונית
- איפה לשווק
- שרשרת אספקה
- פיננסי
- טעויות נפוצות של עסקים במסחר אלקטרוני