אתר קורסים / מכללת פרס

המרכז האקדמי פרס - תארים מתקדמים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

ממ
  • סניף רחובות

המרכז האקדמי פרס - תארים מתקדמים

המרכז האקדמי פרס הוקם לפני 15 שנים ברחובות, ולומדים בו כ-6,000 סטודנטים בעשרה מסלולי לימוד שונים: שבעה מסלולים לתואר ראשון (מנע"ס, משפטים, במדעי התזונה, מדעי ההתנהגות, ניהול משאבי אנוש, מערכות מידע ניהוליות ומנהל מערכות בריאות), ושלושה מסלולים לתואר שני (בייעוץ ופיתוח ארגוני, פסיכולוגיה חינוכית ומנע"ס). וזאת באמצעות צוות מרצים מהמובילים באקדמיה.

המרכז האקדמי פרס חותר למצוינות אקדמית תוך רגישות חברתית ומעורבות קהילתית, ודוגל בהענקת כלים והכשרה מקצועית שיאפשרו לכם להשתלב, להתבלט ולהצליח בשוק העבודה. הסלוגן של המכללה הוא "בואו להתאהב בקריירה", והוא מבוסס על הרצון לעזור לסטודנטים לפגוש את הקריירה שלהם באופן המקצועי ביותר, בין השאר באמצעות "תואר פלוס" המעניק יתרון משמעותי בשוק העבודה, זהוו מסלול לימודים ייחודי, המקנה לימודי תעודה מתקדמים הניתנים לשילוב עם התואר, ללא כל עלות נוספת. כך, בסיום הלימודים הסטודנטים מקבלים גם תואר אקדמי וגם תעודת מקצוע מעשית המעניקה להם יתרון ברור בשוק העבודה.

המכללה מפעילה גם את "מסלול החברות", בו נחשפים הסטודנטים, עוד במהלך הלימודים, לדוגמאות של חדשנות וניהול הלכה למעשה מהתעשייה, ואת היחידה לפיתוח קריירה שתפקידה להבטיח השמה או תוכנית התמחות באחת מהחברות המובילות במשק.
 

ממ
  • סניף רחובות
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!