מסלול להקניית כלים לשיווק נכון באינטרנט, ולהקמה וניהול פלטפורמות ברשתות החברתיות המרכזיות – טוויטר, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין ובלוגים. בכל אלה נלמדת פעילות נכונה ואפקטיבית, בניית אסטרטגיה, שיווק וכל הכלים הטכניים הנדרשים לאותם ערוצי מדיה חברתית. הקורס מתאים לנציגי ארגונים וחברות, המבקשים להכשיר גורם פנימי לניהול פלטפורמות המדיה של הארגון, לבעלי עסק הנדרשים לשיווק ופרסום במדיות החברתיות, וגם לבעלי אתרים שצריכים כלים לניהול ושיווק אישי. כמו כן מתאימים הלימודים גם לכל המעוניינים בהסבה מקצועית למקצוע נדרש, מעניין ומתגמל.
מקום הלימודיםירושלים
מתכונת הקורס66 ש"ל, 31 מפגשים בשעות 20:00-21:30
קהל היעדאוהבי התחום החשופים למדיה החברתית ביומיום
תנאי קבלההכרה בסיסית של המחשב, ברמת גלישה באינטרנט
נושאי הלימוד- הפלטפורמות השונות באינטרנט
- ידע מעשי בניהול מסעות פרסום בממשקים השונים
- כלי ניטור ומדידה של פעילות אינטרנטית
- שוק העבודה בתחום ניהול הקמפיינים
- שיפור ואופטימיזציה של קמפיינים פעילים