המדיות החברתיות שינו את פני עולם הפרסום, אם פעם ניתן היה לפרסם רק בעיתונים הרי שכיום כל עסק קטן יכול לקהל יעד אינסופי באמצעות האינטרנט. קורס שיווק מעניק כלים מעשיים ליצירת וניהול מותג, ניהול קמפיינים שיווקיים והגעה אפקטיבית ללקוחות.
הלימודים הינם עיוניים ומעשיים, דבר המעניק לבוגרי הקורס את כל הכלים הנחוצים להשתלבות בשוק העבודה. מצטייני הקורס ישובצו לתקופת סטאז' שאורכה כחודש במשרדי הפרסום המובילים בעיר.
מקום הלימודים
באר שבע
.
מתכונת הקורס
128 שעות, 32 מפגשים שבועיים בני 4 שעות.
קהל היעד
אנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים וחברות.
המעוניינים ברכישת מקצוע בתחום השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית.
המעוניינים להשתלב במשרדי פרסום ולצמוח בעולם השיווק והפרסום.
תנאי קבלה
12-10 שנות לימוד.
הסמכה
תעודת "מנהל מדיה חברתית" מטעם משרד העבודה.
תעודת גמר "שיווק ופרסום דיגיטלי" מטעם הסדנא.
נושאי הלימוד
- מבוא לשיווק
- מבוא לשיווק דיגיטלי
- תרבות דיגיטלית, אסטרטגיית מותג והבנת הצרכן.
- זירות דיגיטליות:
google, facebook, instegram, youtube,
.
- פעילות ממומנת וניהולה-
PPC
- פעילות אורגנית וניהולה-
SEO
- תוכן: סוגים, טכניקות כתיבה ומדדים לאפקטיביות תוכן
- פלטפורמת וידאו בזירות השונות
- כלים משלימים בניהול ובמדיה
- ניהול שירות לקוחות ומשברים בדיגיטל