קידום ושיווק אתרים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
הכשרה להקמה ולניהול תוכניות שיווק וקידום אתרים באופן יעיל ומקצועי. חשיפה לשיטות מתקדמות והכרת הכלים המובילים כיום בתחום, תוך ניצול האפשרויות לחיסכון כלכלי ולמינוף אתר האינטרנט כמקור הכנסות וידע לארגון. ממידע תיאורטי לכדי ביצוע מעשי; העלאת קמפיין אישי בהובלת ובהנחיית מנחה הקבוצה, כחלק אינטגרלי מהקורס. בסיומו יוכלו הבוגרים להשתלב בשוק העבודה כאשר הם מצוידים בארגז כלים עשיר וכבעלי ניסיון מוכח בביצוע משימה מעשית ראשונה בתחום שבכוחה לקדמם בהמשך.
 
מקום הלימודים
באר שבע, נתיבות, קרית גת, דימונה
 
מתכונת הקורס

56 ש"ל על פני 4 חודשים
 
תנאי קבלה
ראיון אישי או יעוץ הכוונה מקצועית, 10 שנות לימוד, ידע באנגלית ברמה בסיסית ומעלה, ידע בסיסי ביישומי מחשב
 
הסמכה
תעודת סיום מטעם מכללת אתגר
 
נושאי הלימוד
- נושאים נבחרים בנושא מבנה האינטרנט, שרתי פרוקסי, שרת שיתופי ושרת ייעודי
 -קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן
- SEO / SEM 
- גוגל
- יחסים בין מנועי החיפוש השונים, קידום בעולם וקידום בארץ
- שימוש במנועי החיפוש בארץ ובעולם
 -מבנה דף תוצאות החיפוש
 -מנועי חיפוש מבוססי מלל, ספריות ומנועי מטה
 -העשרת מנועי חיפוש מבוססי סרגלי כלים
 -מחקר מילות מפתח
- אנליזת רשת
- פרסום בגוגל    
 -קידום באמצעות מדיות חברתיות
 -הקמת וניהול עסק לקידום אתרים ולשיווק באינטרנט
 -פרקטיקה: ניהול קמפיין ואופטימיזציה
קידום ושיווק אתרים
תמונה באתר קורסים
  • סניף באר שבע
  • סניף קריית גת
  • סניף דימונה
  • סניף נתיבות

- מחקר מילות מפתח :הבדלים בין גוגל למנועים אחרים, מילות מפתח ל SEO- מול מילות מפתח ל- SEM , שיטות למציאת ביטויים יעילים ואיכותיים, ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק, הכלים של גוגל, Alexa, ComScore, Compete, Nielsen
- אנליזת רשת: ניתוח תנועת גולשים באתר, מתחרים, גוגל אנליטיקס, שיטות ודרכי איסוף מידע, גולשים, מקורות מפנים, מעקב המרות ויעדים, Funnel Report, A/B Split , Time Split, Advanced Segments , ניהול פרופילים ופילטרים, מעקב אחר מסעות פרסום            
 - פרסום ממומן בגוגל Adword , סקירה כללית, ניהול חשבונות מרובים, , MCC  מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום, רשתות הפרסום של גוגל, מיקודים, ניהול תקציב, יחס המרה ושיפורו, דפי נחיתה,  ,Adwords Editor Google , מנועי חיפוש אחרים
 - קידום באמצעות מדיות חברתיות
איתור רשתות מתאימות, ניהול פרסונות, התנהלות ברשתות ומניעת ספאם, הצפת תכנים, אתרי Social Bookmarking , שיווק וקידום באמצעות וידאו, באזז ויראלי וקידום אתרים, אתרי Q&A: פורומים ובלוגים, קידום ממומן וקידום אורגני ברשתות חברתיות, הקמת וניהול עסק לקידום אתרים ולשיווק באינטרנט, כלים בשולחנו של מקדם האתרים, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים, תהליכי עבודה, זיהוי לקוחות פוטנציאלים ופנייה אליהם, שרות ודיווח, תמחור והצעות מחיר, אמינות ואמנת השירות
- פרקטיקה: ניהול קמפיין ואופטימיזציה : שימוש בפועל בארגז הכלים שנרכש במסגרת הקורס והעלאת קמפיין על כל שלביו החל ממחקר מילות מפתח, אתרים ודמוגרפיות, דרך העלאת פרסום ממומן- סטאפ ועד לאופטימיזציה ושיפור ביצועי הקמפיין . בראשית התהליך ינותחו שני מקרי מבחן המתבססים על קמפיינים מובילים אמיתיים ולאחר מכן, ינהל כל סטודנט קמפיין באופן פרטני בהתאם לבחירתו: עבודה עבור לקוח או קידום אישי בהובלת ובהנחיית מנחה הקבוצה

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!