אתר קורסים / לשכת המסחר ת"א והמרכז

המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

עעע
  • סניף תל-אביב
  • סניף קורס היברידי: תל אביב ובזום
  • סניף פריסה ארצית - פנים ארגוני

המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז

לשכת המסחר ת"א והמרכז היא הכתובת לכל מי שמעוניין בלימודים ענייניים ותכליתיים במגוון תחומי לימוד והעשרה בעולם העסקי. המכללה העסקית החלה את פעילותה בשנת 1977 על מנת לתת מענה מקצועי לחברי הלשכה, אך עם השנים גבר הביקוש לקורסים נוספים שהגדילו את היקף פעילותה, ומאז הקורסים, הסדנאות, ימי העיון וההכשרות פתוחים בפני חברי איגוד לשכות המסחר בפרט, אך גם בפני הציבור הרחב בכלל. על לקוחות המכללה נמנים מהחברות העסקיות הטובות והגדולות במשק, מחברות ציבוריות וממשלתיות ועד ללקוחות פרטיים, כגון בעלי עסקים קטנים שרוצים להבין לעומק את אופיו של השוק, אלו המעוניינים לפתוח עסק פרטי, ואף חיילים משוחררים.

כיום, עם 30 שנות פעילות וניסיון רב, אלפי משתלמים מרוצים מלימוד של מגוון רחב של תחומים על ידי מרצים מהטובים ביותר בתחומם בעזרת הידע והמוניטין של לשכת המסחר ת"א והמרכז, שהינו ארגון המעסיקים הגדול בישראל, המכללה קנתה לעצמה שם של גורם מוביל בתחום ההדרכות וההשתלמויות בישראל בקרב עסקים גדולים, בינוניים וקטנים. נשיא לשכת המסחר ת"א והמרכז עו"ד אוריאל לין - אשר שימש בעבר בתפקידים ציבוריים רבים, ביניהם יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת ה- 12 והממונה על הכנסות המדינה במשרד האוצר - מאמין כי המכללה העסקית לא רק מציעה עדכון ושדרוג אישי ומקצועי לתלמידיה אלא מהווה גם קפיצת מדרגה רצינית בזירה העסקית. המטרה להמשיך ולפתח את המכללה על מנת למקצע את העסקים בישראל.

בנוסף לקורסים בין כתלי המכללה, מספקת המכללה העסקית הדרכות פנים ארגוניות בתחומים שונים. במקרים כאלה מדובר בקורסים "בתפירה אישית, לפי מידה", שתוכנם נתפר בתיאום מלא של נציגי הארגון עם ראשי המכללה, ועלותם הכספית לארגון אטרקטיבית.

עעע
  • סניף תל-אביב
  • סניף קורס היברידי: תל אביב ובזום
  • סניף פריסה ארצית - פנים ארגוני
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!