Sale It

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

  • סניף חיפה
  • סניף קריות
  • סניף רמת גן

Sale It

Sale It   הינה מכללה מיסודה של התאחדות הקבלנים מרחב צפון, וככזו היא נהנית מגב חזק ויכולת להביא את המרצים הטובים ביותר בתחומם. ההתאחדות הקבלנים נוסדה ב-1949 במטרה לאגד תחת גג אחד את כל הארגונים העוסקים בענף הבנייה, כך שהוותק והנסיון שלנו מדברים בעד עצמם.

כולנו "מוכרים" את עצמנו כל הזמן ומטרתה של מכללת  Sale It   היא להעניק לסטודנטים שלה מקצוע מבוקש בשוק העבודה באמצעות ליווי צמוד והכשרה מעמיקה כאנשי מכירות.

מרכז ההכשרה   Sale It  מציע מגוון הכשרות וקורסים מבוקשים עם טובי המרצים בארץ בתחום המכירות. המרכז משתף פעולה עם מוסדות ועיריות, חברות מהמובילות במשק ומגוון עסקים. הקורסים וההכשרות מעניקים לסטודנטים את כל הידע הנחוץ על מנת להצליח בשוק העבודה, הן כעצמאיים הן כשכירים.

Sale It   דוגלת בגישה לפיה לימודים תיאורטיים בלבד אינם מספיקים על מנת להצליח בשוק העבודה ולכן קיים צורך לדעת למכור בפועל את השירות אותו בעל המקצוע מספק. זוהי אמנות בפני עצמה הניתנת ללמידה באמצעות לימוד תיאורטי, תרגולים ואימונים עד שיכולות המכירה האישיות הופכות להיות טבע שני.

​ Sale It אינו רק מרכז הכשרה, אלא גם מרכז השמה עבור הסטודנטים המסיימים את לימודיהם. המרכז מבצע השמות של הסטודנטים שלו  בחברות מובילות בתפקידים העונים לכישוריהם.
 

  • סניף חיפה
  • סניף קריות
  • סניף רמת גן
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!