אתר קורסים / המכינה לעיצוב ואדריכלות

הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף תל-אביב

הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות

המכינה הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות נוסדה כמכינה הראשונה בישראל ללימודי עיצוב, בשנת 1996 על ידי אורי ניר וינטר ודורון וינטר בוגרים טריים של האקדמיה לאומנות ולעיצוב בצלאל. גוף חדשני, שנותן מענה לצורך של צעירים רבים לקבל הכוונה ולחזק את בטחונם העצמי לקראת תהליכי המיון התובעניים לאקדמיות לעיצוב.
כיום, לאחר יותר משמונה עשרה שנות הצלחה מונה הבינתחומית לעיצוב חמש חטיבות; ההכנה ללימודי עיצוב מכינה לתהליך הקבלה של כל מוסדות הלימוד - פיתוח חשיבה יצירתית והמחשה ויזואלית בליווי שני מרצים צמודים לכל אורכו, טעימה והכוונה במקצועות הספציפיים, וסדנאות סימולציה המדמות בחינות להכנה אופטימלית.
תחת חסות המכללה פועל גם "הגילדה ", בית ספר לאופנה ועיצוב.
חטיבת In & Out כוללת קורסים וסדנאות עיצוב פנים 360, קורס מקצועי וענייני, ללא בזבוז זמן על תכנים מיותרים, והתמחות בסדנאות בחירה בשרטוט ממוחשב, תאורה, הום סטיילינג, צבע וחידוש רהיטים. בחטיבת Biz & Design נלמדים קורסים בתחומי ניהול עסק הקשורים לעיצוב, בוחנים את צרכי המעצב ונותנים כלים להפיכת רעיון למוצר וניהול עסק רווחי - יעוץ אישי והנחיה עסקית, אחד על אחד למעצבים.
 בחטיבת Art & Design נלמדים קורסים בתחומי האומנות השונים - רישום וציור, צילום, עיצוב לתיכוניסטים, עיצוב אופנה, קייטנות וקורס קיץ לעיצוב. חטיבת Creative Job היא חברת השמה המתמחה בגיוס והשמת עובדים בתחומי העיצוב.
חזון המכינה הבינתחומית מזהה בעיצוב ובשליחיו המעצבים יכולת לשנות ולהשפיע רבות על העולם ולהפוך אותו לנקי, שלם ובטוח יותר לכלל דייריו. במכינה הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות נחשף המעצב לעתיד לראשונה לכח זה, מכיר את הכלים ומפנים ערכים. עיצוב אינו תחום אליטיסטי השייך רק לקבוצות או מעמדות מסויימים, אלא כולם, חלק מחיי היומיום של כל אחד מאיתנו. קיימות דרכים רבות להשתלב בו, וכל מי שרוצה להשפיע באמצעותו על העולם – יכול.
ערכי היסוד מלווים את המכינה בכל תחום בו היא עוסקת. עשיה צריכה לבוא ראשית מתוך שיקולים ערכיים ומוסריים. ללא אלו לא תיתכן ההצלחה, שהיא היא תוצר משני לפעולה מתוך כוונה אמתית וטהורה.
המכינה הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות

לוגו
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!