אתר קורסים / ידנות

מכללת ידנות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

ידנות
  • סניף יד השמונה (ליד ירושלים)

מכללת ידנות

ידנות הוא בית הספר לנגרות מסורתית בכלים ידניים בלבד וללא שימוש במכונות . גישה זו מגיעה מתוך הרצון לקדש את המלאכה הידנית וליצור סביבת עבודה נטולת רעש מכני ואבק, אך הסיבה החשובה ביותר לבחירה זו היא הקירבה אל החומר, שכן בעבודה הידנית נוצר המפגש הכי אינטימי עם העץ ועם עצמנו . לעבוד ישירות עם העץ זה כמו לראות נוף יפה תוך הליכה רגלית על השביל, לעומת, להסתכל על הנוף דרך השמשה מתוך רכב נוסע .

האופן שבו החומר וכלי העבודה מוחזקים, האינטימיות שבין סיבי העץ לנגר, הוויברציה שעוברת דרך הלהב של הכלי אל היד והאינפורמציה האינסופית שעוברת בתהליך יוצרים יחדיו את ההכרה שהגוף שלנו הוא הכלי המרכזי והראשי שברשותנו. זו הסיבה שאחד העקרונות של הבית ספר הוא להחזיר לתלמידים את הביטחון ביכולותיהם ובכישוריהם המולדים: לראות בעין אם הלוח הוא ישר, לחוש ביד אם המשטח הוא חלק וכו', וזאת במטרה לכייל את הגוף למיומנויות טבעיות שהעבודה עם הכלים החשמליים גורמת לנו לאבד.

עקרונות נוספים של בית הספר הם עבודה בעץ מלא בלבד,  ללא שימוש בלבידים וחומרים דמויי עץ. אנחנו בונים על טהרת המחברים, ללא שימוש בברגים או מסמרים, ודוגלים בגימור עם פינישים טבעיים ללא שימוש בלכות סינטטיות .

 

ידנות
  • סניף יד השמונה (ליד ירושלים)
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!