אתר קורסים / מכללת אורלי ביוטי קולג'

מכללת אורלי ביוטי קולג'

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף קריית ביאליק

מכללת אורלי ביוטי קולג'

אורלי ביוטי קולג' הוא בית ספר מוביל למקצועות היופי. אצלנו תקבלי תנאים מושלמים להשיג מקצוע זוהר, לימודים באיכות גבוהה ביותר, ובזמן הקצר ביותר. בית הספר מרכז את לימוד כל מקצועות היופי. בנוסף ישנה חנות מוצרים המשווקת את כל המוצרים הדרושים למקצועות הנלמדים מהחברות הטובות ביותר בשוק: לה פאם תוצרת ארה"ב, ומוצרי איפור של חברת OFRA.

ביה"ס מעביר השתלמויות וסדנאות במגוון נושאים. הקורסים מועברים ע"י צוות הדרכה מקצועי ואיכותי, בכיתות מאובזרות, ונוחות ובקבוצות אינטימיות. הלימודים נערכים על פי הקצב האישי של התלמיד/ה, שעות הלימוד גמישות ומתאימות לכולם, גם לעובדים, אמהות, חיילות ונערות.

חשוב לציין שכיום בשוק יש דרישה גדולה למקצועות היופי. נשים אוהבות טיפוח ויופי. אנחנו נכשיר אתכם למקצועיות, דרכי שיווק, הצלחה בתחום, ויחסי אנוש מול לקוחות. בסיום הקורס יוענקו תעודות בינלאומיות של אורלי ביוטי קולג' האקדמיה ללימודי היופי. עם תעודה זו ניתן לרכוש מוצרים כמקצועיים, לעשות השתלמויות לעבוד כעצמיים, ואף ללמד את המקצוע הנלמד בעתיד.
אורלי ביוטי קולג

תמונה באתר קורסים
  • סניף קריית ביאליק
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!