אתר קורסים / מכללת דיוויס & אודי

Davis & Udi

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

Davis & Udi

דיוויס ואודי הנם מותג מוכר ופופולארי בתחום עיצוב השיער על כל תחומיו, בעלי הכרה מקצועית בינלאומית ומובילי דרך בתעשיית השיער בארץ. דיויס ואודי עומדים בראשה של האקדמיה מובילה ללימוד מקצועות השיער ומשמשים כמנטורים, מלמדים ומדריכים את דור העתיד של מעצבי שיער, ובעלי מספרה טרנדית ומובילה.
באקדמיה תמצאו בית ספר לעיצוב שיער עם חשיפה בלעדית לטכניקות עיצוב שיער מתקדמות וטכניקות כימיות בלעדיות לאודי ביטון, אשר פותחו במשך שנים, ומקצועיות בלתי מתפשרת בעיצוב שיער, הן בתחום התספורות והן בתסרוקות. בית הספר מוביל בחדשנות, בטכניקות ובשיטת הלימוד לפיה הם משמשים כמנטורים ומלמדים אתכם באופן בלעדי. האווירה נעימה ומקצועית. עשרות שנים של עשייה בענף השיער, בארץ ובאירופה, תוך מומחיות מוכחת בעיצוב שיער על גווניו השונים, הביאו את השניים לשנות סטנדרטים בתחום עיצוב השיער ולהביא את חו"ל לישראל, גם בבית ספר לעיצוב שיער וגם במספרה שבהנהלתם. אודי ביטון מקפיד להשתלם באופן קבוע באקדמיות המובילות בעולם, כגון האקדמיה של וידל ששון והאקדמיה של טוני וגיא, וזאת בכדי להביא לישראל ולהוביל את הטרנדים הטובים והחדשים ביותר.
Davis & Udi


תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!