אתר קורסים / מכללת וידר משכנתאות

מכללת וידר משכנתאות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן
  • סניף כרמיאל

מכללת וידר משכנתאות

וידר משכנתאות מתמחה בייעוץ אישי למשכנתאות מזה שנים רבות. היתרון הגדול שלנו טמון בידע המקצועי הרב של יועצי המשכנתאות ובניסיון המעשי שנרכש בטיפול בלוקחי משכנתא חדשה ובממחזרי משכנתא קיימת. כל יועצי המשכנתא בוידר משכנתאות עברו הכשרה מיוחדת וחלקם בוגרי קורס יועצי משכנתאות של וידר משכנתאות. אנו בעלי ניסיון רב בעבודה מול המערכת הבנקאית בישראל ומול משפחות, יחידים וקבוצות רכישה. עם זאת, אנחנו תמיד רואים לנגד עינינו את טובת הלקוח וטובתו בלבד, ואיננו בעלי העדפה לבנק כזו או אחר.
תחום המשכנתאות הינו רחב ומורכב, וללא הבנה וידע בתחום קשה מאוד להבין ולבחור את המסלולים המוצעים בבנקים השונים, הריביות והתנאים. למשל, לא מספיק להשוות רק בין מסלול אחד של משכנתאות, אלא יש לבחון מספר מסלולים ולהצליב את הנתונים מכמה שיותר בנקים על מנת למצוא את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר.
וידר משכנתאות מהווה עבור לוקח המשכנתא כלי יעוץ אישי ואובייקטיבי. הייעוץ הינו בלתי תלוי בגורם פיננסי זה או אחר, ומטרתנו היא לאפשר לכם לקחת את המשכנתא הטובה והזולה ביותר בעבורכם.בהיותנו יועצי משכנתאות פרטיים ואובייקטיביים, ויחד עם ההכרות רבת השנים עם המערכת הבנקאית, אנו יכולים לעשות עבורך את העבודה טוב יותר מכל חברת ייעוץ אחרת למשכנתאות. מאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים אשר ישמחו להמליץ אודות השירות המצוין והאדיב שקיבלנו מאיתנו.יש בידינו את הכלים לחישוב כדאיות העסקה, בחירת מסלולי המשכנתא, סוג וגובה הריבית וקביעת התשלום החודשי הטובים ביותר. מעבר לכך, אנו מנהלים עבורכם משא ומתן מול המערכת הבנקאית ומשיגים עבורכם את המשכנתא הזולה ביותר. כך אתם יכולים לחסוך לא רק עשרות אלפי שקלים לעומת לקיחת משכנתא באופן עצמאי, אלא גם לא מעט זמן.
תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן
  • סניף כרמיאל
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!