אתר קורסים / אתגר הנדסה וטכנולוגיה

אתגר המכללה להנדסה וטכנולוגיה

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

logo
  • סניף תל-אביב
  • סניף חיפה
  • סניף באר שבע
  • סניף אשדוד

אתגר המכללה להנדסה וטכנולוגיה

מכללת אתגר להנדסה וטכנולוגיה מיסודה של הסתדרות ההנדסאים היא עמותה רשומה, מוסד ללא כוונות רווח, שנוסדה לפני 40 שנה. למכללה מוניטין רב המבוסס על הצלחות והישגי הבוגרים. היא מקיימת מגוון רחב של תחומי הכשרה הנדסיים וטכנולוגים במסלולי לימוד מגוונים, רבים מהבוגרים שלנו תופסים עמדות בכירות במפעלי התעשייה, חברות ציבוריות וחברות ממשלתיות.

במהלך השנים פיתחנו והתמחנו בשלושה מוקדי ידע עיקריים: לימודי תעודה לקראת התואר טכנאי מוסמך והתואר הנדסאי. הלימודים בפקוח המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע, המעניק דיפלומה ותעודת רישום בפנקס הטכנאים וההנדסאים. במחלקה להכשרה מקצועית מתבצעת הכשרה בקורסים עסקיים של משרד התמ"ת האגף לפיתוח והכשרה מקצועית. בתחום החשמל – הסמכה לקבלת כל סוגי רישיונות החשמל. בנוסף נערכים קורסים במחשוב ואלקטרוניקה, קורסי גמול השתלמות לכל דירוגי השכר, לטכנאים, מהנדסים, אקדמאים, עובדי מדינה בדירוג האחיד והדירוג המנהלי. כל הקורסים במכללה ובשלוחותיה מוכרים ומאושרים ע"י משרד החינוך - הוועדה לאישור קיום קורסים, כמו גם ועדות הגמול שליד דירוגי השכר השונים.

מיקום המכללה- בלב הסיטי של ת"א, בסמוך לעורקי תחבורה ציבוריים. מכללת אתגר כיחידת סמך של הסתדרות ההנדסאים, מקיימת קשרי גומלין ושיתופי פעולה הדוקים עם כל הארגונים הגדולים במשק – משהב"ט, צה"ל, משרדי ממשלה, מפעלי תעשיה ומפעלים בטחוניים, חברות ציבוריות וחברות ממשלתיות. למכללה מוניטין וניסיון עשיר בהכשרות פנים ארגונית המותאמות לצרכים היחודיים של המפעל.

הסגל האקדמי כולל כ-220 מרצים מיומנים שנבחרו בקפידה לטובת הלומדים, לסגל נסיון מעשי ונסיון הוראה עשיר, והצוות אקדמי והניהולי כאחד תומכים בסטודנטים ברמה האישית והמקצועית. התשתית הלימודית – כוללת כיתות מרווחות ואמצעי הוראה מתקדמים ומעבדות משוכללות ומודרניות.
מכללת אתגר להנדסה וטכנולוגיה
 

logo
  • סניף תל-אביב
  • סניף חיפה
  • סניף באר שבע
  • סניף אשדוד
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!