אתר קורסים / בי"ס לאיפור פליקס שטיין

בית ספר לאומנות האיפור - פליקס שטיין

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף תל-אביב

בית ספר לאומנות האיפור - פליקס שטיין

בית הספר לאמנות האיפור "Felix Shtein" נוסד בשנת 1998. 10 סטודנטים ראשונים הגיעו לסדנה של מאפר צעיר אך מפורסם, כדי ללמוד את הדקויות והסודות של "אומנות האיפור". היום בית הספר של פליקס שטיין הוא מעבדת יוצרים אמיתית. מעבר להענקת הכלים המקצועיים ולימוד הטכניקות הנכונות של האיפור, בית הספר מסייע לגלות כישורים יצירתיים ולפתח גישה אומנותית טבעית. הקורס המלא כולל לימוד של מכלול הנושאים, החל מיצירת איפור יום וערב ועד איפור כלה ואיפור דוגמנות, וכן איפור מיוחד לקולנוע וטלוויזיה, איפור תיאטרון ובודי ארט. הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות, באווירה ביתית וחמה. היחס האישי לכל סטודנט ושיעורי הפרקטיקה האישיים יעזרו לכם להשתלט על הסודות והדקויות של המקצוע הנחשק והיצירתי.

הפרקטיקה המעשית מתחילה כבר מהשיעור השלישי, ומהשיעור השישי המאפרים לעתיד מנסים את כוחם בפרוייקטים מקצועיים. הסטודנטים לוקחים חלק בעבודה על תוכניות טלוויזיה, מופעי תיאטרון, צילומי סטודיו וצילומי קולנוע, מופעים שונים, תצוגות אופנה, תחרויות יופי ועוד. הפרקטיקה במהלך הלימודים עשויה לסייע באופן ממשי במציאת עבודה. הודות לקשרים שרכשו במהלך הלימודים והאפשרות להציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים את רמתם המקצועית, בוגרים רבים של בית הספר מתחילים לעבוד עם חברות גדולות כמעט מיד בתום הלימודים. חלק מהבוגרים משתלבים בערוצי טלוויזיה, סוכנויות דוגמנות וסלוני חתונות, וחלקם פותחים סדנאות משלהם.

בין הלקוחות הקבועים שלו סוכנויות הדוגמנות ”ELITE”, ”FASHION”, ”MSTUDIO AGENCY” ”ROBERTO" ו"YULIMODELS", אומנים כמו וצ′סלב פולונין, אליונה אפינה, בוריס מויסייב, ולאדימיר פרסנקוב -jr, יורי ניקולאייב, להקת "ראש הממשלה" ורבים אחרים.
בית ספר לאומנות האיפור - פליקס שטיין
לוגו
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!