אתר קורסים / סטודיו לצורפות איציק חדד

סטודיו לצורפות איציק חדד

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף נתניה

סטודיו לצורפות איציק חדד

עוסק בצורפות מזה כחמש עשרה שנים. עשר שנים מתוכן כמורה. את לימודי הצורפות למד ב'וויצו חיפה' ובהמשך השתלם אצל צורפים פרטיים.
איציק עבד כיצרן ומעצב של מיטב החברות בארץ, כגון 'גראס', 'טורקיז', 'משכן' ועוד. כמו כן היתה בבעלותו גלריה לעיצוב ויצור תכשיטים "הגלריה השלישית" על הצוק בנתניה. החל משנת 2003 החל איציק לעבוד בשיתוף עם מכללת 'אורט הרמלין'. מכללה לעיצוב המכשירה הנדסאים במקצועות העיצוב השונים. איציק הקים את הסדנא במכללה ומשמש בה
כמרצה לצורפות ועיצוב תכשיטים. בינואר 2009 פתח איציק סטודיו באזור התעשייה החדש של נתניה. הסטודיו מתאפיין במספר קטן של תלמידים בקבוצה (עד שישה תלמידים). דבר המאפשר יחס אישי לכל תלמיד.
האני מאמין של איציק בלימוד צורפות הוא לימוד דרך יצירה. כשתלמיד יוצר הוא נהנה וכשהוא נהנה הוא לומד טוב יותר ועובד טוב יותר. בכל אחד יש ילד שרוצה לחזור עם יצירה הביתה. השכלה נוספת, תואר ראשון בפילוסופיה מ'אוניברסיטת חיפה'. תראפיסט באמנות, 'המדרשה לאמנות בית ברל' - הסמכה להוראה מטעם משרד החינוך.


תמונה באתר קורסים
  • סניף נתניה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!