אתר קורסים / אומגה המכון להוראה מודרנית

אומגה המכון להוראה מודרנית

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף כפר סבא

אומגה המכון להוראה מודרנית

אומגה הינה מכללה למחשבים בה ניתן ללמוד ולרכוש ידע רב בתחומים השונים בהייטק. אנו מציעים לימודי מחשבים ברמה גבוהה וביחס אישי עם דגש על הכשרה מעשית, והכל בליווי צמוד של מיטב המרצים, בעלי הסמכת MCT של מיקרוסופט, ניסיון בהדרכה לאורך שנים רבות ידע וניסיון מוכח עם עשרות הצלחות.
שמנו לנו בראש סדר העדיפויות את היחס האישי ומתן מענה מהיר לכל סטודנט. אנו מקפידים על שיפור תמידי באיכות השירות בכל אחד מסניפי המכללה. אנו מצויים בבקרה מתמדת של מכון התקנים הישראלי אשר הסמיך אותנו בתקן ISO 9001:2008 . אנו מציעים לימודי מחשבים בכיתות לימוד נוחות ומרווחות, המאובזרות בציוד מתקדם ובעזרים משוכללים שונים על מנת לסייע לכם ללמוד באווירה נעימה ולהשיג את מטרתכם. קורסי המכללה ניתנים גם לחיילים משוחררים המעוניינים ללמוד קורסים על חשבון הפיקדון האישי.
לימודי מחשבים במכללת אומגה נערכים בכיתות לימוד בהן יושבים סטודנטים אשר עברו בחינות קבלה ומיונים ונמצאו ברמה שווה כך שקצב הלימוד יהיה אחיד ומיטבי. לכל סטודנט במכללה עמדה אישית ומחשב אישי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמפרט הטכני הטוב ביותר. אנו מציעים קורסי מחשבים בליווי צוות מרצים מקצועי ומיומן, אשר יסייע לכם ויכין אתכם לבחינות ההסמכה הבינלאומיות, כך שתרכשו מקצוע המוכר בארץ ובעולם.
כל בוגרי המכללה המצטיינים במסלולים השונים יוכלו עם סיום הקורס וקבלת התעודה להשתלב בעבודה בחברת אומגה ולרכוש ניסיון שיוכל לסייע להם בעתיד. קורסי מחשבים מתנהלים במרכז הדרכה מוסמך של חברת מיקרוסופט. אומגה מחזיקה בהסמכת Gold Learning (ההסמכה הגבוהה ביותר למרכזי הדרכה רשמיים של חברת מיקרוסופט), ומשמשת מרכז בחינות של Prometric ושל Pearson Vue.
אומגה המכון להוראה מודרנית
תמונה באתר קורסים
  • סניף כפר סבא
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!