מכללת תמורה חרטה על דגלה 3 יעדים מרכזיים: לשכנע את הנהלות החברות, כי "מקצוע המכירות" הנו מקצוע "נרכש" ולא "מולד", לעומת הסטיגמה הנפוצה: "או שנולדים להיות איש מכירות – או שום קורס לא יעזור". על כן ראוי לדרוש מן המועמדים לעבודה במכירות, להציג תעודה המעידה על הכשרתם ב"מקצוע השיווק והמכירות", כפי שנהוג להציג תעודות הסמכה במקצועות אחרים. להראות איך "מתרגמים" את התיאוריות הנלמדות בקורסים למנהל עסקים ושיווק, ל"כלים" יישומיים בהתאמה לכל ענף, או גודל ארגון. להפוך את מקצוע המכירות למקצוע אקדמי מוערך ומכובד אשר יקסום וימשוך אנשים המחפשים לשלב לימודים אקדמיים עם פוטנציאל הכנסה גבוהה. יוסף צורי, מייסד המכללה, החל את פעילותו המקצועית כיועץ שיווק וקידום מכירות בשנת 1980. יוסף צורי פיתח מודל ייחודי להתאמת הכלים המקצועיים של הניהול, השיווק, המכירות והטלמרקטינג, לכל גודל ארגון ולכל ענף. המודל מניב תוצאות מרשימות, על פי משובי הלקוחות בכל ענפי המשק. "מכללת תמורה" מכשירה יזמים, מנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי שרות לקוחות, קמעונאים ואנשי מכירות בכל הרמות. המרצים בקורסים נבחרים בקפידה מתוך שדרות הניהול המעשי והעשיה והנם בעלי ניסיון עשיר בתחומיהם.