אתר קורסים / Circle-A

Circle-A academy

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

נננ
  • סניף קורס אינטרנטי
  • סניף ראשון לציון

Circle-A academy

האקדמיה של   circle-a Capital  הוא בית הספר מקצועי אשר הוקם על ידי חברת הנוסטרו מהגדולות ומהמובילות בארץ וצמח בברוקראז' הגדול בישראל. במכללה תלמדו ברמה הגבוהה ביותר ממרצים בכירים שחיים ומתפרנסים ממסחר, תוך ליווי צמוד ללא הגבלה שיסייע לכם להפוך לסוחרים מקצועיים.

לימוד מסחר מהווה תהליך, ואל תצפו להפוך לסוחרים תוך יום ואפילו לא תוך חודש. זהו תהליך לימוד הדרגתי אשר בסופו תוכלו לסחור בעצמכם. אתם תעברו את התהליך יחד עם סוחרים אמיתיים שמתפרנסים ממסחר לאורך שנים רבות אשר יחנכו אתכם לאורך הדרך. חלק מהמרצים במכללה הינם סוחרי נוסטרו, חלק אחר עבד בחברות החזקות וניהלו תיקי לקוחות בשווי של מיליוני שקלים, כך שמדובר באנשי מקצוע רציניים שחיים ונושמים את השוק וידעו כיצד לצלוח תקופות של משברים בשוק.

המכללה פיתחה שתי אפליקציות ייעודיות ללמידה אשר יאפשרו לכם ללמוד מכל מקום בעולם. במערכת הלימוד תמצאו למעלה מ-1,000 שעות לימוד וספרייה עשירה ומגוונת של קורסים והרצאות אשר זמינים עבורכם לתמיד, ללא הגבלה.

סירקל איי אקדמי היא שותפה בכירה של אינטראקטיב ישראל, ולכן הכלי שתלמדו עליו במהלך הקורסים הוא אותו כלי בדיוק שתשתמשו בו אחר כך למסחר אמיתי. מערכת המסחר עליה תתמקצעו נקראת TWS - מערכת המסחר של אינטראקטיב ברוקרס הנחשבת מהטובות והמתקדמות היום בעולם. במהלך הלימודים תלמדו להשתמש במגוון הכלים החדשניים שהמערכת מציעה, ותשלטו בה במיומנות גבוהה שתקפיץ את יכולות המסחר העצמאי שלכם כמה רמות קדימה.

נננ
  • סניף קורס אינטרנטי
  • סניף ראשון לציון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!