אתר קורסים / נשימאיה

נשימאיה - מרחב למידה ומודעות לנשים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

נננ
  • סניף רמות נפתלי

נשימאיה - מרחב למידה ומודעות לנשים

"כאשר מתגלה בעולם דרך להתקרב אל האמת שוב אין דרך להתעלם ממנה"

 
מרחב נשימאיה נוצר בתוכי מהרגע שהבנתי שדרכי בעולם להיות מורה. את מהותי ואת ייעודי אני מגשימה כבר שנים רבות במרחבים שונים ומשתנים. בכל מרחב התאספו להן נשים כדי לדעת ולגעת בכלים רוחניים, רגשיים וטיפוליים. בכל מפגש, התכנסנו ויצרנו מעגל לומדות. צמחנו יחד מתוך למידה מעמיקה וידע על נפלאות הגוף והנפש, לימוד דרך התנועה והמגע המרפא. התקרבנו אל הפנים דרך נשימה מודעת, שיח קבוצתי  ולמידת הכלים שאיתם השתמשנו לשם יצירת מרחב טיפולי. נפתחנו לחושים השונים אל הריח דרך הארומתרפיה ולחוש את האדמה דרך הרפלקסולוגיה. למדנו להתעמק בנסתר ולגלות בכל שעור את מהותנו כנשים מטפלות.

כל שנה נפתחה בהתרגשות, וככל שהתקדמה השנה ואיתה הלמידה, התעמקה בי התובנה על עוצמתן ומהותן של נשים, על היכולת שלהן לדעת מתוך הבטן, להתחבר אל הרגש בעוצמה ולגעת ברכות. גיליתי שיש רצון וצמא להיפגש וללמוד בחברותא, ומתוך אלה ומתוך המתנה שקבלתי לתת, ללמד וללוות, נולד מרחב נשימאיה. מרחב ביתי ללמידה, למודעות ולהתפתחות אישית דרך כלים טיפוליים וליווי נשים במעגלי החיים.
 

החזון: ליצור מרחב למידה ומודעות ולהוות מקום שמאפשר לכל אישה התפתחות אישית דרך כלים רוחניים ומעשיים.

אני מאמינה שרק דרך המודעות לגוף ולנפש נוכל ללוות אדם בתהליך של שינוי, ריפוי והבראה. על מנת לדעת ולגעת בעומק המשמעות של להיות מטפלת, הראייה צריכה להתרחב, ואנחנו צריכות להתקרב אל מהותנו. על מנת ללוות אדם אחר בדרך הריפוי צריך ליישם את הכלים הניתנים ולבחור בהם בתבונה, הבנה ורגישות. כל מפגש עם אדם המבקש ריפוי מוסיף למשמעות קיומנו והיותנו נשים מטפלות. אני מאמינה שהשביל הזה פתוח ובטוח כשאנחנו לומדות את הדרך למשמעות הפנימית של החיים.

אשמח ללכת אתך על השביל, ללוות להדריך וליצור יחד מעגל של נשים מרפאות.


 

נננ
  • סניף רמות נפתלי
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!